Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoolgangster schreef:Ik kijk mijn ogen uit... ben opgegroeid met "less is more" soberheid bij de paarden... en dan dit.
Als je vroeger in "mijn tijd" sjiek wilde, droeg je een oerdegelijke (licht-getailleerde) bruine ruitjes rijjas.
safina schreef:Zoolgangster schreef:Ik kijk mijn ogen uit... ben opgegroeid met "less is more" soberheid bij de paarden... en dan dit.
Als je vroeger in "mijn tijd" sjiek wilde, droeg je een oerdegelijke (licht-getailleerde) bruine ruitjes rijjas.
Om heel eerlijk te zijn: sober vind ik ook veel meer chique. Al die glitter, glim, lak, motieven, kantjes en randjes....ik vind het er snel ordinair uitzien.
connepon85 schreef:das gewoon een trucje, dat foefje leren al die mangneische shtit verkopers. Op die manier heb ik ooit een paar veeel te dure"heilzame inlegzolen gekochtJa echt waar! Ik kreeg zo'n jasje aan en toen moest ik mijn handen ineen vouwen en voor me houden. Toen ging iemand op mijn handen leunen en ik bleef gewoon staan. Geen probleem. Maar toen deden ze het nog een keer zonder jasje. En ik duikelde direct voorover! Echt heel apart!
farahdiba46 schreef:connepon85 schreef:das gewoon een trucje, dat foefje leren al die mangneische shtit verkopers. Op die manier heb ik ooit een paar veeel te dure"heilzame inlegzolen gekochtJa echt waar! Ik kreeg zo'n jasje aan en toen moest ik mijn handen ineen vouwen en voor me houden. Toen ging iemand op mijn handen leunen en ik bleef gewoon staan. Geen probleem. Maar toen deden ze het nog een keer zonder jasje. En ik duikelde direct voorover! Echt heel apart!