Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:De dader is een slim persoon,hij doet erg voorzichtig.
Ze pakken hem zodra die 1 fout maakt.

amber15 schreef:He bah.. en zo dichtbij
Zou één gek anderen op hetzelfde idee gebracht hebben? Het is door het hele land en in zo'n korte tijd achter elkaar. Bovendien springt Amersfoort er wel uit.
Hoop echt dat deze persoon héél snel gevonden wordt! Ieder paard is er een teveel...
ajesca123 schreef:Ik heb van diverse mensen pb gehad met de vraag om informatie.
Door de politie is mij echter toch terughoudendheid geadviseerd mbt het delen van deze informatie via een openbaar forum.
Ik ben er van overtuigd dat het van mond op mond hier in het dorp ook bij de meeste mensen terecht zal komen en dat we met zn allen echt op scherp staan momenteel.
Het is en blijft gewoon een hele lastige situatie waarbij we met zn allen proberen de boel zo goed mogelijk in de gaten te houden.
Zodra er wel informatie gedeeld mag worden zal ik dat zeker doen maar voor nu kan ik alleen melden dat er vandaag iemand gezien is en dat daarvan dingen zoals kenteken en signalement bij de politie liggen.
WillBokkers schreef:Ze hebben beelden van de mensen die paarden mishandeld en 'live' beelden van dat een paard mishandeld wordt. Heb toevallig de beelden van die mannen op me telefoon staan..
ohjajoh6 schreef:Maar wellicht wel het kenteken van de auto van "een" paardenbeul.
Want dat dit maar bij 1 persoon blijven kan is bijna godsonmogelijk, ik blijf denken dat hier een of andere bizarre groepering achter zit, sekte als je het zo wilt noemen.
En trouwens die foto's zijn inderdaad van een geheel ander bericht op fb, dat kwam volgens mij uit Duitsland, waar al meer dan 100 paarden zijn verminkt en vermoord!