Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Zsazsa_ schreef:R12312 schreef:Het verschil tussen Valegro en Parcival begrijp ik wel. Maar het verschil tussen Valegro en Damon Hill is voor mij onbegrijpelijk!
Daarnaast...........en nu wordt iedereen link op mijSnap ik ook niet dat Desperados onder Parcival komt......
Desperados was ook goed, maar Parcival voert dingen technisch gezien sterker uit. Hun verschil snap ik wel, maar waarom Valegro nu 92% heeft zie ik niet. 87% was hoog genoeg geweest, met name krachtverlies in piaffe en pirouettes viel mij op vandaag. Maargoed, ik zie haar graag rijden en op eerlijke manier, maar ik vind de score verschillen niet reëel.
Dancer schreef:Het ziet er bij adelinde altijd zo strak uit. Ze verpakt ook steeds de teugels. Vond de Duitse dames en zeker Charlotte veel fijner rijden in het kader van de happy athlete
mimp3 schreef:Ik moet zeggen dat ik er in het begin ook wel een beetje moeite mee had met de aanleuning van Parcival. Maar.. hoe langer ik deze combinatie zie des te meer ben ik ervan overtuigd dat Parcival zo veel kracht geeft in zijn achterhand dat dit heel zwaar is om op te vangen aan de voorhand. Die kracht moet begrensd worden. Ik ben blij voor haar dat ze deze medaille ook heeft gekregen en verdiend!
_Zsazsa_ schreef:Ik ben het ermee eens hoor dat Adelinde veel minder vanzelfsprekend rijd en het er gedwongen uit ziet. Zo mis je harmonie en ontspanning. Maar van de andere kant vergt het heel veel geduld en doorzettingsvermogen van Adelinde om met zo'n moeilijk en heet paard toch maar weer keer op keer zo te presteren.
ceasario schreef:purkie schreef:Als het gerucht rond Damon Hill waar blijkt te zijn en hij verkocht gaat worden na deze WEG dan worden de kaarten opnieuw geschud voor het komende EK Aachen( augustus 2015)
Wat moet je met een 14 jarige..??