Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:Dit hoor je echt te voelen. Ik twijfelde eerst ook, omdat je het sowieso niet verwacht. Maar ook de stap was zo duidelijk.....Ook die pirouette idd, zie je het been echt niet erbij komen. Dat moet je voelen en begrijpen.
Dat de jury niet heeft ingegrepen is ook zeker schandalig. Ze hebben niet gebeld, maar ook gewoon punten gegeven.
Ik heb meer ''dingen'' gezien die echt anders zouden moeten hoor, maar zou men nu echt zo verblind zijn door een plaatje dat ze niet eens meer zien of een paard wel of niet rad loopt?
Ik zou persoonlijk ook minpunten willen geven voor een overdreven opgerichte hals, te strenge handen en oneerlijk bitgebruik. Adelinde scoorde hoog, maar ik werd er echt niet vrolijk van.
superpony schreef:Ik zeg eerlijk dat ik het in het begin vd week niet gezien heb. Heb geprobeerd de reining te volgen, dus sorry.
Ik had het nog willen begrijpen als de bak begin vd week echt zo slecht was en het paard geblesseerd is geraakt, maar kom op....Je hebt een heel team en iemand moet toch iets zien? Mijn ruin is al even geblesseerd en dat is amper te zien, maar voel je wel. ( hoewel velen door zouden rijden....)
Adelinde is echt hard in de mond. Maar het is geaccepteerd.....Als dit ontwikkeling is, hoeft het van mij niet. Ontwikkeling kan ook anders.
R12312 schreef:superpony schreef:Ik zeg eerlijk dat ik het in het begin vd week niet gezien heb. Heb geprobeerd de reining te volgen, dus sorry.
Ik had het nog willen begrijpen als de bak begin vd week echt zo slecht was en het paard geblesseerd is geraakt, maar kom op....Je hebt een heel team en iemand moet toch iets zien? Mijn ruin is al even geblesseerd en dat is amper te zien, maar voel je wel. ( hoewel velen door zouden rijden....)
Adelinde is echt hard in de mond. Maar het is geaccepteerd.....Als dit ontwikkeling is, hoeft het van mij niet. Ontwikkeling kan ook anders.
Ik heb het idee dat deze ontwikkeling juist aan het terugdraaien is. Paar jaar geleden was het doodnormaal dat je die beesten in zes stukken trok. Nu wordt steeds meer het ouderwets vriendelijke gepromoot. Werd ook wel tijd!