Echt te bizar voor woorden dat mensen dit doen.... en ook zo midden op de dag...
NathalietjeB
Geplaatst: 28-08-14 20:20
Wanneer houd t op... gebeurd t nu ook al overdag Hoeveel paarden moeten er nog volgen
janne
Geplaatst: 28-08-14 20:57
idylle schreef:
Wil niemand bang maken maar dot is gebeurd op een pensionstal en het schijnt op dat tijdstip druk te zijn geweest helaas niemand die wat gezien heeft
klopt en de weilanden liggen aan een redelijk drukke weg,veel landbouw verkeer paarden trailers en veel wandelaars en fietsers en een buurtbus wat om het half uur heen en weer rijd,maar toch lukt het ze een huis grenst aan het weiland en aan de andere kant staat ook een huis. het zegt dus helemaal niets kwa rustige weg drukke weg helaas niemand heeft gewoon wat gezien dus zo slim zijn ze dus
als ik diegene's te pakken krijg ,, oeiii denk niet dat ze voorlopig normaal kennen lopen dan 1 vinger aan een dier als ik het zie en ,,, tja ik riskeer er een gevangenis straf voor maar ik zal ze
R12312
Geplaatst: 28-08-14 22:32
Hoop van harte dat de volgende merrie hem kort en klein slaat!
Er komen verschillende berichten voorbij. Die hier boven beschreven heb ik ook gezien. Ook nog een bericht met de omschrijving van 2 mannen en het kenteken van de auto. De omschrijving van deze mannen past helemaal niet op de man die we op de foto's zien.
Denk wel dat we moeten oppassen dat er geen hetze komt tegen de verkeerde mensen. Foto's die op internet rond gaan zijn volgens mij nog niet bevestigd door politie. Uiteraard hoop ik ook van harte dat de dader(s) gepakt worden. Heb hier wel een merrie waar hij het mag proberen. Die slaat je zowat dood als je naar.de achterkant wijst
Anoeska27
Geplaatst: 29-08-14 13:30
Rivendell schreef:
Heb hier wel een merrie waar hij het mag proberen. Die slaat je zowat dood als je naar.de achterkant wijst
Zo eentje schijnen ze al eerder gepakt te hebben. Helaas werd de mishandeling te laat ontdekt om nog te kunnen kijken naar sporen van sedatie in het bloed.
Rivendell
Geplaatst: 29-08-14 13:39
Deze is ook niet te sederen. Alleen mijn verzorgster kan haar pakken. Maar wbt die foto op Facebook. Bij die foto van die man is daar ook daadwerkelijk wat.gebeurt met een paard? Waren er verwondingen? Het is wel belangrijk om te weten of dit de juiste man is. Is dit dezelfde als in de omschrijving? Edit vraag vergeten
trisca
Geplaatst: 29-08-14 15:48
Vanavond om 6 en 8 uur is er een item in het NOS journaal als het goed is. Hopelijk kunnen we snel de dader opsporen
Foto's of camera beelden,het maakt niet veel uit,wij hebben vrij overtuigend bewijs dat ons paard door ....is beschoten,en dan is het nog afwachten of de officier van justitie het voor laat komen of seponeert. En als ik in actie zou komen en ... Iets zou aandoen dan zit ik meteen vast,is mij letterlijk gezegd door politie,en daar heeft mijn paard dus helemaal niets aan. Iedereen zegt,als ik weet wie dan..,maar geloof me,er gebeurt niets. Mijn geloof in de politie is niet zo groot,als wij bellen om iets aan te geven hebben ze geen tijd,en als ... Belt met een klacht dat er vliegjes uit de mesthoop komen,staan ze voor de deur,tja,je moet de juiste mensen kennen denk ik.