Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
bliver schreef:The_Stig schreef:Flauwe reacties altijd over het jureren. Charlotte liet een goede proef zien en dan kan je ondanks een paar fouten toch hoog scoren.
Ik heb mij mateloos geirriteerd aan het commentaar van Laurens van Lieren tijdens de proef van Carl Hester dat de juryleden hem teveel en te makkelijk de punten gaven. Verschrikkelijk onsportief vond ik dat, Carl is een naar het paard toe zeer sympathieke ruiter en is voor mij qua rijden een groot voorbeeld hoe dressuur er uit moet zien.
Mensen zouden zich eens wat meer moeten verdiepen in waar de dressuur om draait....
Ik vind dat Laurens juist erg goed commentaar geeft. Heel reeel, benoemd de fouten en ook de goede dingen. Ook bij buitenlandse ruiters. Hij had ook keihard gelijk bij Hester. Heeft niks met onsportief te maken want hij zei bij Gal ook gewoon wat er mis ging
hmm ik weet niet wat laurens heeft gezegd maar ik vond de proef van carl ook te hoog gepunt. En ik weet dat naast mij (en laurens dan) meerdere mensen dat hier vinden. Laten we er maar vanuit gaan dat de jury weet waar ze naar moeten kijkenCitaat:Het gaat mij niet om het benoemen van fouten. Maar je kan niet zomaar herhaaldelijk zeggen dat iemand teveel punten van de jury's krijgt. Dat deed hij met name bij Carl en in mijn ogen was dat niet terecht en onsportief.
The_Stig schreef:Ik heb mij mateloos geirriteerd aan het commentaar van Laurens van Lieren tijdens de proef van Carl Hester dat de juryleden hem teveel en te makkelijk de punten gaven.
Verschrikkelijk onsportief vond ik dat, Carl is een naar het paard toe zeer sympathieke ruiter en is voor mij qua rijden een groot voorbeeld hoe dressuur er uit moet zien.
...
ceasario schreef:The_Stig schreef:Ik heb mij mateloos geirriteerd aan het commentaar van Laurens van Lieren tijdens de proef van Carl Hester dat de juryleden hem teveel en te makkelijk de punten gaven.
Verschrikkelijk onsportief vond ik dat, Carl is een naar het paard toe zeer sympathieke ruiter en is voor mij qua rijden een groot voorbeeld hoe dressuur er uit moet zien.
...
Dit is een commentaar met vooroordeel.
eenitraM schreef:Alleen het stoort mij dat hij steeds dezelfde begrippen noemt. Dat het paard een mooi silhouet heeft bijvoorbeeldDat heb ik ondertussen wel 20 keer gehoord.
bliver schreef:The_Stig schreef:Flauwe reacties altijd over het jureren. Charlotte liet een goede proef zien en dan kan je ondanks een paar fouten toch hoog scoren.
Ik heb mij mateloos geirriteerd aan het commentaar van Laurens van Lieren tijdens de proef van Carl Hester dat de juryleden hem teveel en te makkelijk de punten gaven. Verschrikkelijk onsportief vond ik dat, Carl is een naar het paard toe zeer sympathieke ruiter en is voor mij qua rijden een groot voorbeeld hoe dressuur er uit moet zien.
Mensen zouden zich eens wat meer moeten verdiepen in waar de dressuur om draait....
Ik vind dat Laurens juist erg goed commentaar geeft. Heel reeel, benoemd de fouten en ook de goede dingen. Ook bij buitenlandse ruiters. Hij had ook keihard gelijk bij Hester. Heeft niks met onsportief te maken want hij zei bij Gal ook gewoon wat er mis ging
zimbabwe schreef:Begrijp werkelijk niet dat adelinde zulke hoge punten hefet gereden, kreeg zelf plaatsvervangend zere kaken van haar bit gebruik. Stang stond zowat de gehele proef horizontaal en Parzival kon niet veel anders dan zijn mond open houden. Gewoon zielig..Ze hadden haar wat mij betreft mogen uitbellen...
_Alarm_wlkp schreef:Er gingen nu foto's de ronde van Adelinde met oh wat zielig en mishandeling omwille van de open mond en dergelijke.
Maar ik heb genoeg paarden gezien gehad waarbij de paarden ook de mond opensperde en soms strenger handgebruik was maar daar hoor je niemand over he...
_Alarm_wlkp schreef:Ja ik heb er ook geen problemen mee, wel dat zij weer net geviseerd word en net die foto's weer gebruikt worden..
Achja eeuwige discussie.