Ben denk de enige die ook denkt aan een grote groep gefrustreerde buitenlanders (waarom geen idee maar dat zegt mijn gevoel)
Zeeuwsemeid
Geplaatst: 26-08-14 16:17
Nu zit ik in Zeeland en is er hier nog niks gebeurd (ff afkloppen), maar soms vraag ik me af of ze het bij mijn verzorgpaard zouden kunnen doen. Als je bij madame aan komt lopen met een halster draait ze zich om en loopt ze mooi de andere kant op, soms zelfs als je eten hebt.. Dan pakt ze gauw het eten en peert ze hem Desondanks zijn ook wij voorzichtig en bewaren we de halsters in de kast die op slot kan..
Chrislee3110
Geplaatst: 26-08-14 19:05
Als ze de dader vinden dan organiseren we een uitjoel evenement, op de plek waar hij/zij berecht wordt!
ik vind halsters op de wei sowieso gevaarlijk.. Maar idd, als 1 paard wel een halster om heeft en de ander niet, dat kunnen ze die met halster makkelijker pakken. Maar goed, als ze perse willen..... ze kunnen ook een touw meenemen en om de hals slaan.
Ik kan me nooit voorstellen dat mijn paard zich door een vreemde zomaar laat pakken eigenlijk, toch eens uittesten met een, voor haar, onbekend persoon, haha.
truus1970
Geplaatst: 27-08-14 07:26
Chrislee3110 schreef:
Als ze de dader vinden dan organiseren we een uitjoel evenement, op de plek waar hij/zij berecht wordt!
Aan de schandpaal ermee. en dan heel lang laten zitten. echt heel lang.
Bij mijn shetjes toch maar halsters afgedaan gister. Wie weet helpt het...