Jammer, ik vind de muziek wel erg leuk. Keer wat anders dan het zware duitse wat we gewend zijn. Heel jammer dat we nu moeten wachten op de uitvoering.
diesel83
Geplaatst: 20-08-14 17:35
Kan er maar 1 ding op zeggen....wat een verassing weer.......
Muziek net helemaal geluisterd, niet echt apart maar ook niet slecht. Iig filmmuziek, maar thema? StarWars is van G. Lucas, niet van Spielberg, en zit er zeker ook in. Had deze kür graag willen zien en vind het vooral erg sneu voor het paard.
Dallista
Geplaatst: 20-08-14 19:14
Ik had het willen bewaren tot de WEG, maar ja... dus toch maar geluisterd.
Dit is een John Williams' samenwerkingen met Steven Spielberg kür.
Ik heb in een heel, heel ver verleden nog eens een eindexamen Muziek werkstuk geschreven over de muziek van John Williams (de componist, niet de violist!). Super componist.
Dus ja, wat kan ik hiervan zeggen... Wow, wat had ik dit graag volgende week gezien. Baalde al verschrikkelijk, maar vind het nu nog veel erger. Nou maar hopen dat het ooit, en liefst snel, toch te zien is.
Opbouw van de muziek, min of meer (ben fan, maar ook niet de allergrootste expert): Jurassic Park Jaws Hook (! RIP Robin Williams) Indiana Jones weer Hook hhhmmm... kan ik zo even niet plaatsen, zou E.T. kunnen zijn. is te lang geleden. daarna is het zeker E.T. weer Jurassic Park weer E.T. (zal dus nog weer wat voor hebben gezeten, weet niet zeker) Jaws (? weet ik niet)
wat er absoluut NIET inzit is Star Wars muziek. Past ook niet, is tenslotte geen Spielberg.