Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyceberends schreef:Wat een gedoe zeg over Emiel voest. Ik vind ht super dat mensen zich zo inzetten voor andermans paard. Ongeacht of het Emiel of de kerstman is!
Anoniem schreef:Mooie reclamestunt.
Maar of het paard er gelukkiger van is geworden is maar de vraag. Uiteindelijk zal het allemaal best goedkomen maar als hij was gedood had hij het ook niet beter geweten. Nu gaat hij een erg stressvolle tijd tegenmoet. De enige die er beter van worden zijn de paardenfluisteraar Voest en de stoeterij/eigenaar. Want het hele zoetsappige verhaal heeft natuurlijk als bedoeling om er financieel beter van te worden.
Als mensen het voor zichzelf deden of voor het paard had de pers er toch niet bijgehoeven?
Tssk is niets anders dan elk ander jong paard die in de opfok heeft gezeten met weinig menselijk contact. Wel een pluim voor Voest hoe hij de overplaatsing heeft aangepakt en ook dat het plaatselijk politiecorps bereidt was mee te werken.
MariekeB schreef:Het is toch een prachtig penny verhaal. Niemand die er last van heeft, en een heleboel mensen die ervan genoten hebben en ook nog van dit dier gaan genieten.
Ik snap de kritiek niet zo.
Niemand heeft toch last gehad van deze actie , bijna iedereen komt wel eens iets tegen waar hij/zij helemaal voor gaat zonder dat het echt logisch of handig is. Who cares.
En dat Voest hiermee wat extra reclame krijgt is toch ook niet erg. Liever dit dan een slechte tv reclame.
edit : en wat een heerlijk verslag om te lezen van Voest
typmiepmacho schreef:Zo werkt dat gewoon. Buurtbewoners protesteren, de pers krijgt daar lucht van of wordt er bij gehaald en als er dan iemand is die de gelegenheid heeft om dat paard over te nemen dan is dat toch alleen maar mooi? De buurt weer rustig en een paard gered. En inderdaad staan er nog weilanden vol slachtpaarden, maar je hoort het toch veel vaker? Het is toch super als je voor jou gevoel een paard hebt gered?
LukieBradley schreef:Ach ik vind het nogal overdreven verteld.
Wij krijgen van de handelaar zo vaak jonge pony's of paarden die nooit in de hand zijn geweest.
Met een klein beetje geduld heb je het zo voor elkaar hoor en het zal over een jaar of als hij min 3 is echt niet anders zijn om hem zadelmak te maken.
En ik heet echt geen voest met mijn achternaam
Sammie schreef:http://www.rtvdrenthe.nl/
De wilde hengst heet nu Django en blijkt helemaal niet zo wild als gedacht. Volgens Sandy de Swart van het paardenverblijf is hij geen mensen gewend. De verwachting is dat het veel tijd zal kosten om Django zadelmak te maken, maar de nieuwe eigenaar heeft die inspanningen er graag voor over.
LukieBradley schreef:Ach ik vind het nogal overdreven verteld.
Wij krijgen van de handelaar zo vaak jonge pony's of paarden die nooit in de hand zijn geweest.
Met een klein beetje geduld heb je het zo voor elkaar hoor en het zal over een jaar of als hij min 3 is echt niet anders zijn om hem zadelmak te maken.
En ik heet echt geen voest met mijn achternaam