Training Vingino weer opgepakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tiger27

Re: Training Vingino weer opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:19

Ik kan ook niet te veel zeggen. Je doet er maar mee wat je wilt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:21

Dan had je beter je mond kunnen houden. Nu moeten wij je maar geloven op ongefundeerde berichten? Ik wil het best geloven maar zolang er niks bevestigt is...

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:23

tiger27 schreef:
Ik kan ook niet te veel zeggen. Je doet er maar mee wat je wilt

In het vorige topic plaatste je ook van die vage berichten. Als je verder er niks over kan of mag zeggen. Houd dan ook je mond.

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:55

Ga het filmpje van pauw en witte man opnieuw kijken daarin kun je al een hoop horen. Waarom zou ik trouwens me mond houden lees wat andere zeggen en waar bazeren ze het op. Omdat iemand zegt dat het paard gestolen is en iemand erg goed is de media te gebruiken.

Mollymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:58

tiger27 schreef:
Bondscoach begrijpt het stil zwijgen van bijde partijen nog niet helemaal. Paard is al toegewezen aan familie van beelen. visser heeft geen poot om op te staan hij heeft een paar keer beslag laten leggen op het paard daarom bleef het paard zolang bij de politie het heeft alleen niet uitgemaakt behalve dat het visser een hoop geld gaat kosten. En die halve miljoen is niet meer van kracht tommie heeft als enige de kans gehad om hem te kopen waarvan die de helft nu en de andere helft voor de spelen moest betalen. Alleen toen heeft tie het zelf verkloot om dit geintje uit te halen

Hou liever je mond ipv onwaarheden hier op te schrijven!! Paard is helemaal niet teruggegeven, en word alleen GETRAIND door Laurens, meer niet. In deze zaak is er verder niks afgerond! Je noemt dit een geintje?? Ja een geintje van M van Beelen om met zwaar geschut Vingino uit z n stal te stelen! Als zij niet zo dom was geweest om op die manier te handelen om met een kmokploeg van 20 man langs te komen had dit heel anders uitgepakt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:58

De berichten die jij plaats laat het lijken alsof je meer weet. Maar je houdt het te vaag. De rest speculeert gewoon over wat zij dènken. Nogmaals, het lijkt alsof je meer weet. Maar als je dat niet kan zeggen horen we liever niets en houden we het bij speculeren over wat mogelijk kàn zijn.

Edit: ik ben eigenlijk ook van mening dat er veel meer moet spelen dan wij denken. Want ja, als ik Tommie was zou ik ook not amused zijn als het paard waarmee ik nèt in het olympisch kader zit weg wordt gehaald. Mits het paard echt van van Beelen is en niet van Tommie zoals hij zegt. Maar....als Vingino van van Beelen is staat zij volledig in haar recht en is die knokploeg nergens voor nodig. Dan had zij Vingino bij wijze van in haar eentje op kunnen halen. Dus daarom...moet er wel meer zijn. Tommie zegt nu dat hij van hem is, van Beelen doet hetzelfde. Nou bewijs het maar.

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:08

Nee hier kom de echte kenner met je knokploeg praat geen onzin. Knokploeg is familie van beelen wat is daar een knokploeg aan vader moeder twee dochters schoonzus en partner. Waarvan iemand met z'n pistooltje ging zwaaien en schieten van vissers kant het is allemasl show aan die kant politie had verder ook niks gevonden daar toch

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:13

Klopt. Daarom zeg ik ook dat er wel meer aan de móet zijn. Want deze poppenkast had niet nodig geweest als alles op papier had gestaan bijvoorbeeld.

Mollymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:19

tiger27 schreef:
Nee hier kom de echte kenner met je knokploeg praat geen onzin. Knokploeg is familie van beelen wat is daar een knokploeg aan vader moeder twee dochters schoonzus en partner. Waarvan iemand met z'n pistooltje ging zwaaien en schieten van vissers kant het is allemasl show aan die kant politie had verder ook niks gevonden daar toch

Misschien wel fijn als je behoorlijk Nederlands schrijft! Het was een knokploeg van 20 man, en niet alleen familie, ze hebben niet voor niets vastgezeten. Nee niks gevonden en bewezen omdat dat allemaal verzonnen was! en als m van Beelen vingino zo succesvol had uitgebracht in de sport waarom liet ze hem dan 4 jaar in training staan bij Tommie?? Omdat zei niet kon wat hij kon! En dan ook nog s niet willen betalen voor al die jaren, nee zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet.

Mollymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:20

Speculeren jullie allemaal maar lekker verder, heeft geen zin, tot dat deze zaak afgerond is. Dus ik zou zeggen:succes ermee!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:29

Daar heb je gelijk in. Maar ik lees liever wat bokkers dènken dan vage berichten waarvan lijkt alsof daar meer info is maar deze niet aantoonbaar kan geven.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:52

Wel interessant om te weten hoe Laurens met het paard overweg kan. Als dat goed lukt, dan kan een ander misschien ook wel de sterren van de hemel rijden met hem.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:31

word weer lekker kansloos topic zo. Ik ben het met Friendly eens dat beide partijen niet het achterste van hun tong laten zien. Inderdaad als jij recht hebt op een paard dan heb je geen 20 man nodig om hem op te halen en duurt het niet zo lang voor je hem terug krijgt. Daarnaast als het zo duidelijk was geweest dat Tommy voor de helft eigenaar was had dit conflict niet zo lang geduurd.

maar helaas wij gaan toch niet het gehele verhaal horen net zoals jij dit niet weet Tiger tenzij jij Margriet heet.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:42

bliver schreef:
word weer lekker kansloos topic zo. Ik ben het met Friendly eens dat beide partijen niet het achterste van hun tong laten zien. Inderdaad als jij recht hebt op een paard dan heb je geen 20 man nodig om hem op te halen en duurt het niet zo lang voor je hem terug krijgt. Daarnaast als het zo duidelijk was geweest dat Tommy voor de helft eigenaar was had dit conflict niet zo lang geduurd.

maar helaas wij gaan toch niet het gehele verhaal horen net zoals jij dit niet weet Tiger tenzij jij Margriet heet.

Het was toch ook allang bekend dat ze in eerste instantie helemaal niet met 20 man het erf op kwamen. Maar gewoon mevr. van Beelen met der zus of zo?

Roxxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:38

Volgens mij klopt het krantenbericht weer van geen kanten. Ik had al eerder gehoord dat Vingino bij Hexagon op stal stond en werd klaargemaakt voor verkoop. De vraagprijs voor Vingino is beduidend hoger dan het bedrag dat hier genoemd wordt.

Roxxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 12:48

@Mollymuis ; In : "Omdat zei niet kon enz." is met een lange ij. Maakt niet uit hoor maar omdat jij valt over het taalgebruik van iemand anders.
Verder, hoe weet jij dat van Beelen niet wilde betalen voor al die jaren training? Misschien liep alles wel fout omdat Tommie Visser wilde het paard gewoon niet kwijt wilde, en probeerde door te liegen en bedriegen het paard van de eigenaar af te pakken. Dat lijkt mij heel goed mogelijk.

Want wat mij vooral opvalt: Visser spreekt zich vanaf begin april al tegen. Als je veel roept maar ook veel liegt moet je een goed geheugen hebben en dat geheugen is blijkbaar niet optimaal

Vingino is inmiddels door het OM inderdaad teruggegeven Margriet van Beelen en Visser kon alleen nog beslag laten leggen. Daar kunnen ze samen uitkomen of een rechter moet uitspraak doen. Dat is meestal een lange procedure ( 2,3 4, jaar?)en nu het paard bij van Lieren staat is voor beide partijen de druk eraf en is het heel goed mogelijk dat we lange tijd niets meer horen.

Dit alles staat los van een eventuele strafzaak m.b.t. het vele geweld wat er waarschijnlijk heeft plaatsgevonden.

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 18:10

+:)+

Mollymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:36

Tiger als je t allemaal zo goed weet als je doet voorkomen, vertel dan ook van de keuring

Mollymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:41

tiger27 schreef:
Ga het filmpje van pauw en witte man opnieuw kijken daarin kun je al een hoop horen. Waarom zou ik trouwens me mond houden lees wat andere zeggen en waar bazeren ze het op. Omdat iemand zegt dat het paard gestolen is en iemand erg goed is de media te gebruiken.

BaZeren??

dushishoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:52

pfff wanneer word er in godsnaam uitspraak gedaan over deze hopeloze zaak?! arme vingino...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 14:57

Roxxan schreef:
Volgens mij klopt het krantenbericht weer van geen kanten. Ik had al eerder gehoord dat Vingino bij Hexagon op stal stond en werd klaargemaakt voor verkoop. De vraagprijs voor Vingino is beduidend hoger dan het bedrag dat hier genoemd wordt.

Wat betekent dat het paard voor een net bedrag aan Visser is aangeboden inclusief een betalingsregeling. Waarmee hij ook uit de kosten zou zijn gekomen en er wat aan zou hebben verdiend.
Visser had gewoon een investeerder kunnen zoeken, of een mede-investeerder. Dat mw. Van Beelen wilde "cashen" is haar goed recht (misschien ook wel vanwege zijn voorbenen).
Visser had natuurlijk ook gewoon kunnen afwachten. Zo'n paard moet eerst maar eens verkocht en het is natuurlijk ook weer geen Totilas. (Die documentaire was ook in dit kader hartstikke interessant).

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:10

Ht is allemaal wel heel makkelijk om Visser overal de schuld van te geven, maar ik vind Mevr van Beelen verre van erlijk. lekker makkelijk gratis je paard door een topruiter te laten rijden omdat je hem anders niet verkocht krijgt omdat niemand ermee overweg kan. Vervolgens begint hij te lopen en dan gauw weghalen. Met alle respect ik had hem ook niet weg laten gaan. Hoe het uit de hand gelopen is is natuurlijk niet normaal maar daar zijn beide partijen schuldig aan. Beetje topruiter vraagt heel veel geld per maand en dan heb je het niet over de 600/750 per maand wat normaal is voor training van een paard hoor.

tom19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:06

eens met bliver….niets is nog bekend.De mensen die niet weten van de hoed en de rand beter stay out of it…..
idd heel zielig voor vingino jammer dat onkunde hier aan te pas moet komen!

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:40

Hij is gekeurd bij hofland toen die terug ging naar de rechtmatige eigenaar die in het gelijk is gesteld

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:11