Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiger27 schreef:Bondscoach begrijpt het stil zwijgen van bijde partijen nog niet helemaal. Paard is al toegewezen aan familie van beelen. visser heeft geen poot om op te staan hij heeft een paar keer beslag laten leggen op het paard daarom bleef het paard zolang bij de politie het heeft alleen niet uitgemaakt behalve dat het visser een hoop geld gaat kosten. En die halve miljoen is niet meer van kracht tommie heeft als enige de kans gehad om hem te kopen waarvan die de helft nu en de andere helft voor de spelen moest betalen. Alleen toen heeft tie het zelf verkloot om dit geintje uit te halen
tiger27 schreef:Nee hier kom de echte kenner met je knokploeg praat geen onzin. Knokploeg is familie van beelen wat is daar een knokploeg aan vader moeder twee dochters schoonzus en partner. Waarvan iemand met z'n pistooltje ging zwaaien en schieten van vissers kant het is allemasl show aan die kant politie had verder ook niks gevonden daar toch
bliver schreef:word weer lekker kansloos topic zo. Ik ben het met Friendly eens dat beide partijen niet het achterste van hun tong laten zien. Inderdaad als jij recht hebt op een paard dan heb je geen 20 man nodig om hem op te halen en duurt het niet zo lang voor je hem terug krijgt. Daarnaast als het zo duidelijk was geweest dat Tommy voor de helft eigenaar was had dit conflict niet zo lang geduurd.
maar helaas wij gaan toch niet het gehele verhaal horen net zoals jij dit niet weet Tiger tenzij jij Margriet heet.
Roxxan schreef:Volgens mij klopt het krantenbericht weer van geen kanten. Ik had al eerder gehoord dat Vingino bij Hexagon op stal stond en werd klaargemaakt voor verkoop. De vraagprijs voor Vingino is beduidend hoger dan het bedrag dat hier genoemd wordt.