Verschrikkelijk dat je niet eens normaal paard kan rijden maar dat je ook nog eens uit moet kijken voor zulke mensen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toothless schreef:toch raar hoe dieren kunnen voelen dat zo een man niks goeds in de zin heeft! Mijn oude verzorgpaard had het ook, ik woon in de Bijlmer, nou is dat niet perse een hele erge buurt of zo, maar we stapten door gaasperplas, alleen, toen kwam er een man aanlopen en ze begon ineens heel raar te doen, slaan met haar voorbeen, mond open en oren naar achter. Tot de man voorbij was gelopen en voor haar uit het zicht was deed ze niet normaal.
Ik geloof echt dat dieren heel anders kunnen reageren met kuddeverband, zo ook met dit bericht. Paarden kunnen soms best raar uit de hoek komen
Toothless schreef:toch raar hoe dieren kunnen voelen dat zo een man niks goeds in de zin heeft! Mijn oude verzorgpaard had het ook, ik woon in de Bijlmer, nou is dat niet perse een hele erge buurt of zo, maar we stapten door gaasperplas, alleen, toen kwam er een man aanlopen en ze begon ineens heel raar te doen, slaan met haar voorbeen, mond open en oren naar achter. Tot de man voorbij was gelopen en voor haar uit het zicht was deed ze niet normaal.
Ik geloof echt dat dieren heel anders kunnen reageren met kuddeverband, zo ook met dit bericht. Paarden kunnen soms best raar uit de hoek komen
CrazyCat schreef:Toothless schreef:toch raar hoe dieren kunnen voelen dat zo een man niks goeds in de zin heeft! Mijn oude verzorgpaard had het ook, ik woon in de Bijlmer, nou is dat niet perse een hele erge buurt of zo, maar we stapten door gaasperplas, alleen, toen kwam er een man aanlopen en ze begon ineens heel raar te doen, slaan met haar voorbeen, mond open en oren naar achter. Tot de man voorbij was gelopen en voor haar uit het zicht was deed ze niet normaal.
Maar bij de Gaasperplas lopen wel vaker vieze mannetjes. Daar zijn we met een groepje meiden zo'n 25 jaar geleden al een keer achterna gezeten door een potloodventer.
natuurlijk de slechte energie dat er heerst zal er ook wel voor zorgen dat hij weet wat er aan de hand is. Ik zou me veel veiliger voelen met mijn hond bij mij dan met mijn paard bij me. Mijn hond blaft al minuten lang naar onbekenden, die zal zeker niet bang zijn om zo'n eikel aan te vallen
xXbellaXx schreef:Mijn hond blaft en gromt naar donkere mensen