Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:leuk voor haar!Ik ga het niet volgen,vind het wat minder voor de paarden...ook al is het traditie
geerke schreef:als het paard niet fit aankomt...dan is het leed toch al geleden?
Dit is niet de plek om er een discussie over te voeren.Ik sta volledig in mijn recht om het omstreden te vinden.
geerke schreef:inderdaad intressant...het is alleen zo hypocriet op Bokt.Als ik een topic open met een volwassene van 75 kilo op een twee jarige van 1.40 kan het niet.Dat vind ik zo tegenstrijdig.
horsies5 schreef:Er zijn mensen die checkpoint hebben overgeslagen of niet? dat lijkt iig bij Heather Russel zo te zijn.. mag dat eigenlijk wel?
En ligt Chris nu zover achter? er zijn er al heel veel bij 10 en ze is pas bij 7.. ik hoop niet dat dat komt door problemen..
pien_2010 schreef:Ja hoor, vind het ook niet verkeerd, hardlopers kunnen vaak doodlopers zijn. Sam JOnes die lang voorop lag heeft geloof ik een enorme vertraging opgelopen omdat ze haar track systeem verloren is hetgeen niet toegestaan is zonder track systeem te rijden, als ik de Engelse tekst goed begrepen heb. Zij lag zo mooi voorop. Dus met zoiets kleins en l.ulligs kan het al een flinke vertraging oplopen.
Ik denk dat fysiek vooral tegen het einde heel erg mee gaat tellen en ik verwacht dat het fysiek bij Chris wel snor zit als ik haar voorbereiding las.
pien_2010 schreef:Ja hoor, vind het ook niet verkeerd, hardlopers kunnen vaak doodlopers zijn. Sam JOnes die lang voorop lag heeft geloof ik een enorme vertraging opgelopen omdat ze haar track systeem verloren is hetgeen niet toegestaan is zonder track systeem te rijden, als ik de Engelse tekst goed begrepen heb. Zij lag zo mooi voorop. Dus met zoiets kleins en l.ulligs kan het al een flinke vertraging oplopen.
Ik denk dat fysiek vooral tegen het einde heel erg mee gaat tellen en ik verwacht dat het fysiek bij Chris wel snor zit als ik haar voorbereiding las.
kim345 schreef:Waarom zijn die time penalties?
Zonde van de extra lus hoop dat ze het nog goed kan maken!
horsies5 schreef:Jammer dat ze verkeerd gereden is.. maar idd finishen is winnenhet veld lijkt alleen zo heel ver uit elkaar te liggen haha
Waar lezen jullie trouwens de updates van tracker kwijt zijn enz?
pien_2010 schreef:Daar had ik het ook gelezen Delphi.
Chris rijdt nu als laatste naar punt 8 toe. Ze is ongeveer halverwege zo te zien. Dus nog eventjes te gaan voor haar.![]()
Ik ben het eens met gefinisht zijn op het einde is winnaar zijn. MAAR dat komt dat ik zelf totaal niet competitief ben ingesteldAls ik met zoiets al mee ozu doen dan zou ik dat echt voor het landschap doen en de ervaring. Ben van de geographic channel en allerlei andere natuurfilms en Mongolië is zo prachtig.