Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat die mevrouw deed, maar zou gewoon een bekeuring niet voldoende zijn, ik krijg toch beetje, tjeempie dat kan ook alleen maar in Amerika gevoel. lrtj_ schreef:Shirley schreef:We hebben natuurlijk geen foto van de dame in kwestie, maar als deze in staat zou zijn een paard in één klap dood te slaan, hoort ze misschien inderdaad niet op vrije voeten
Waarom zie ik dit beeld in mijn hoofd als ik jou opmerking lees:
[ Afbeelding ]
In topics over paardenbeulen wordt om het hardst geschreeuwd om hogere straffen en nu wordt er iemand in Amerika poging tot doodslag ten laste gelegd en is het weer niet goed? Dat paard had idd van schrik wel een menigte in kunnen springen. Mensen hebben met hun handen van politiepaarden af te blijven. Fitzroy schreef:Het is hier ook nooit goed op BoktIn topics over paardenbeulen wordt om het hardst geschreeuwd om hogere straffen en nu wordt er iemand in Amerika poging tot doodslag ten laste gelegd en is het weer niet goed? Dat paard had idd van schrik wel een menigte in kunnen springen. Mensen hebben met hun handen van politiepaarden af te blijven.