Vrouw opgepakt na slaan van politiepaard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:49

getvrr

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:51

een paard is en blijft een vluchtdier ook hoe hard ze zijn getraind het blijven vluchtdieren.

en ze moeten gewoon van dieren afblijven dat soort mensen

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:51

En dan krijg ik ook nog een aanbieding boven in beeld om mee te doen aan een enquete waarmee je een vergroting van je favoriete foto kunt winnen :D
Dat gaat dus niet deze worden ...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:53

Shirley schreef:
En dan krijg ik ook nog een aanbieding boven in beeld om mee te doen aan een enquete waarmee je een vergroting van je favoriete foto kunt winnen :D

Niet he wat flauw die wilde ik net voor je bestellen :')

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:54

Groot gelijk! Zouden ze heir ook moeten doen. Afblijven met je poten van andermans dieren, zeker als het om een vluchtdier gaat!
(zouden ze in Nederland ook moeten doen met automobilisten die kleven achter de kont van een paard!!)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:00

We kennen de situatie natuurlijk niet.. Maar stel dat er net een paar mensen, of erger nog; met een klein kindje, vlák voor het paard stonden, en die vrouw mepte het paard op de kont met de intentie dat het paard bovenop die mensen zou springen.. Oké, poging tot doodslag is misschien iets overdreven, maar er had natuurlijk best een gewonde kunnen vallen als dat paard dan een hupsje vooruit had gemaakt.

Brilletje

Re: Vrouw opgepakt na slaan van politiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:34

dat was een beetje dom :-) wat die mevrouw deed, maar zou gewoon een bekeuring niet voldoende zijn, ik krijg toch beetje, tjeempie dat kan ook alleen maar in Amerika gevoel.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:38

lrtj_ schreef:
Shirley schreef:
We hebben natuurlijk geen foto van de dame in kwestie, maar als deze in staat zou zijn een paard in één klap dood te slaan, hoort ze misschien inderdaad niet op vrije voeten :+

Waarom zie ik dit beeld in mijn hoofd als ik jou opmerking lees:

[ Afbeelding ]

Dat is bepaald geen 'klapstuk'. :')

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:39

Uiteraard is het verkeerd wat de vrouw gedaan heeft (stel dat het paard op hol slaat e.d.) maar poging tot doodslag vind ik wel een beetje raar :')

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:06

Dan nog is het natuurlijk onzin om haar te beschuldigen van poging tot doodslag.
Machtsmisbruik, stomme Amerikanen

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:20

Shirley schreef:

Nee?

_O- _O- _O-

IlseBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:08

Shirley schreef:
We hebben natuurlijk geen foto van de dame in kwestie, maar als deze in staat zou zijn een paard in één klap dood te slaan, hoort ze misschien inderdaad niet op vrije voeten :+

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Beetje overdreven, maar op zich wel goed dat er wat tegen gedaan wordt.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:14

Het is hier ook nooit goed op Bokt :? In topics over paardenbeulen wordt om het hardst geschreeuwd om hogere straffen en nu wordt er iemand in Amerika poging tot doodslag ten laste gelegd en is het weer niet goed? Dat paard had idd van schrik wel een menigte in kunnen springen. Mensen hebben met hun handen van politiepaarden af te blijven.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:18

Fitzroy schreef:
Het is hier ook nooit goed op Bokt :? In topics over paardenbeulen wordt om het hardst geschreeuwd om hogere straffen en nu wordt er iemand in Amerika poging tot doodslag ten laste gelegd en is het weer niet goed? Dat paard had idd van schrik wel een menigte in kunnen springen. Mensen hebben met hun handen van politiepaarden af te blijven.

Ja een dierenbeul moet hogere straffen krijgen. Maar een tik op de kont sorry dit is erg overdreven..

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:29

Een ongevraagde tik op de kont vind ik ook niet normaal. Daarbij waren wij er niet bij dus weten we ook niet hoe de situatie precies was. Ik vind dat er hier gemeten wordt met 2 maten: piepen om straffen die te laag zijn en nu mekkeren dat die Amerikanen niet sporen. Het is of het één of het ander.

Abcdaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:54

ik vind het een beetje overdreven. Kijk het is niet normaal dat iemand zo hard slaat maar poging tot doodslag is wel een beetje overdreven.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:08

Prima! Lekker ophokken dat tuig. Weten wij veel wat er voor gevallen is, misschien gaf ze wel een keiharde mep. Beetje een onduidelijk verhaal, maar ze sluiten, ook in Amerika, echt niet zomaar iemand op. Zal wel een stuk tuig zijn of agressief gedrag vertoond hebben. Moeten ze hier ook doen.