Vorig jaar wilde ik meedoen aan de TREC toen was Rogan nog te jong. Hoopte dat ik dit jaar mee kon doen.
Murthul
Geplaatst: 03-08-14 15:14
BETUWE schreef:
Ik vind het sws jammer dat bijna alles 18+ is. De wedstrijd clinic leek mij leuk, maar ben nog geen 18. Wat houd de YR clinic in?
Als je jonger dan 18 bent kun je je opgeven voor de clinics working equitation en young rider. Bij de YRclinic zal voornamelijk ingegaan worden op houding en zit. De workshop word gegeven door iemand van Akasha Rijkunst, dus kijk voor meer info op http://www.akasha-rijkunst.nl/.
Hmmm, ik heb vanmorgen al kei vroeg een mailtje gestuurd en heb nog steeds geen bevestiging gehad. Jammer genoeg
Olympia
Geplaatst: 03-08-14 17:07
De mensen die vanmorgen en begin middag een mail hebben gestuurd krijgen nog een bevestiging. die mails zijn bij terecht gekomen, maar een kapotte auto gooit roet in de planning..
Ik heb me ook aangemeld, ik ben in ieder geval benieuwd! Zou graag ook nog kennis willen maken met mijn eigen paard in de SGW. Heb wel ooit een keer een crosstraining gedaan in Engeland
Iedereen krijgt inderdaad een bevestiging. Als het goed is heeft nu iedereen die zich vanaf vanmiddag 13.15 heeft opgegeven een bevestiging gehad, de rest komt ook zsm.
Als je je hebt opgegeven ná +-13.30 zou je 'm gehad moeten hebben, anders is er iets fout gegaan en moet je 'm even opnieuw sturen, heb je je daarvoor opgegeven moet je nog even geduld hebben.