Elfduizend euro voor tip die naar paardenbeul leidt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

teugeltje

Re: Elfduizend euro voor tip die naar paardenbeul leidt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:47

Het is verschrikkelijk!!Onze hart zit dagelijks in onze keel,omdat"onze paarden 24-7/365 buiten lopen in de wei...we posten steeds voor elkaar bij de wei en mensen uit de buurt gevraagd alert te zijn?!
Ik zoek actief mee om deze geestelijk gestoorde mens(en) achter slot en grendel te krijgen }:) -:(-
Daarbij is internet je beste vriend :)*
Ik kwam op een facebook pagina uit met "ik haat paarden" hoe zieke geest moet je hebben om je er mee bezig te houden om er een Facebook pagina voor aan te maken?En het heeft zelfs 32.377 vind ik leuks!
De meest bizarre uitlatingen worden gedaan over paarden en zelfs een liedje is er over gemaakt %) %)
http://www.youtube.com/watch?v=FIeHdLr1NwU

Kan me er met mijn volle verstand niet bij wat er nou zo leuk/like is om "paarden te haten?"
Als je dan beetje door denkt...zou het goed 'mogelijk' kunnen zijn dat" die paardenkiller er tussen zit?
Alle informatie hebben we door gegeven aan de politie!
Die gaat er veder mee aan de slag...want aanzet tot "haat" mag niet in Nederland!
De persoon in kwestie met het leuke paarden haat liedje en aanhang paarden haat Facebook is nog dommer dan een achter end van een varken,om het op internet te plaatsen!
Alles wordt uitgezocht en IP adressen na gecheckt +:)+
Dankje wel internet!!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:51

teugeltje schreef:
Het is verschrikkelijk!!Onze hart zit dagelijks in onze keel,omdat"onze paarden 24-7/365 buiten lopen in de wei...we posten steeds voor elkaar bij de wei en mensen uit de buurt gevraagd alert te zijn?!
Ik zoek actief mee om deze geestelijk gestoorde mens(en) achter slot en grendel te krijgen }:) -:(-
Daarbij is internet je beste vriend :)*
Ik kwam op een facebook pagina uit met "ik haat paarden" hoe zieke geest moet je hebben om je er mee bezig te houden om er een Facebook pagina voor aan te maken?En het heeft zelfs 32.377 vind ik leuks!
De meest bizarre uitlatingen worden gedaan over paarden en zelfs een liedje is er over gemaakt %) %)
http://www.youtube.com/watch?v=FIeHdLr1NwU

Kan me er met mijn volle verstand niet bij wat er nou zo leuk/like is om "paarden te haten?"
Als je dan beetje door denkt...zou het goed 'mogelijk' kunnen zijn dat" die paardenkiller er tussen zit?
Alle informatie hebben we door gegeven aan de politie!
Die gaat er veder mee aan de slag...want aanzet tot "haat" mag niet in Nederland!
De persoon in kwestie met het leuke paarden haat liedje en aanhang paarden haat Facebook is nog dommer dan een achter end van een varken,om het op internet te plaatsen!
Alles wordt uitgezocht en IP adressen na gecheckt +:)+
Dankje wel internet!!
onzin we hebben het grondrecht vrijheid van meningsuiting en dat gaat wel ver boven het aanzetten tot haat. i
maak je maar geen ilussies de politie gaat echt niet al die ip adressen uitzoeken als daar geen aanleiding voor is

ynid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:47

Ik ben ongerust. Vandaag stopte er een auto met een Chinese man in een witte caddy (bestel autootje) en deze man begon foto's te maken van mijn paard die in het weiland stond. Mijn man sprak hem aan en hij vertelde dat hij het een mooi paard vond en dat hij daar graag foto's van wilde maken. Nu stond ons paard met een vliegendek op dus zo mooi stond ze er ook niet bij. En het is wel een merrie. Ze gaat snachts wel op stal maar mijn shet en veulen blijven buiten. Ik maak me er druk over met al die rare berichten die je leest.
Laatst bijgewerkt door ynid1 op 03-08-14 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:01

Ik heb zelden zoveel vooroordelen bij elkaar gezien. Wat een onzin bij elkaar zeg! Zal wel mijn familie inlichten dat ze beter niet naar paarden in de wei moeten kijken voordat ze racistische beschuldigingen aan hun broek hebben. Maar als chinese paardenliefhebber (ja, ook op mn bord maar liefst gewoon in de wei) blijf ik toch echt gewoon kijken naar paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 07:11

Wat is er dan in hemelsnaam racistisch aan het simpele woord; "chinese" man eigenlijk? Ik moet het ook niet hebben dat er vreemden zomaar foto's van mijn paarden staan te maken en dan maakt het mij geen fuck uit welke nationaliteit ze hebben, maar overdrijven is ook een vak hoor Mick75.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 07:27

Ik vind niks racistisch aan het feit dat ze een Chinese man benoemd. Ik zou er ook niet blij mee zijn als er een random persoon bij stal zou stoppen en foto's zou gaan maken.
Dan had ik die camera toch wel even vriendelijk uit zijn handen getrokken en de foto's verwijderd....

Ik hoop echt dat hij/zij de verkeerde een keer tegen kom, het is toch van de zotte dat dit nog kan...
Ze moeten haast wel met meerdere personen zijn want een paard blijft echt niet staan als hij pijn gedaan wordt.
Dus ik denk haast dat ze in groepen werken :n

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 08:58

Een Chinees die voor het eerst hier is vind paarden meestal fascinerend, je denkt toch niet dat die daar veel paarden zien op dat (overbevolkt) land.
Maar een gewone 'Nederlandse' man (die te herkennen is aan zijn auto van merk en type volkswagen caddy en aan zijn Chinese uiterlijk) vind ik wel opvallend... Zeker in de gaten houden dus.