Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Monnie_ schreef:Jij zal inderdaad ook nooit een olympische spelen rijden. En zeker geen vijf.
Ik ook niet!Gelukkig niet! Als je ziet wat een rotleven dat soort paarden hebben!

R12312 schreef:Wat ik niet begrijp he, maar dat heb ik vaker op bokt.nl. Als je nou ergens geen verstand van hebt, waarom houd je dan niet gewoon je mond erover?
FriesWytske schreef:Als Bonfire verkeerd werd getraind, wat er hier een aantal durven te beweren, had hij niet zo oud geworden, Ailil.
) zouden jullie misschien wat meer on-topic willen blijven.
chaaya schreef:ik ben het ook niet met de training van sjef eens je ziet de paarden vaak te diep lopen al ben ik liever niet bij dressuur ik vind het een schande hoe ze die paarden naar de klote rijden het zal wel aan mij liggen maar ik vind het pas echt respectvol en behendig als je je paard zo kan laten dansen zonder bit zweep of sporen !!

Monnie_ schreef:chaaya schreef:ik ben het ook niet met de training van sjef eens je ziet de paarden vaak te diep lopen al ben ik liever niet bij dressuur ik vind het een schande hoe ze die paarden naar de klote rijden het zal wel aan mij liggen maar ik vind het pas echt respectvol en behendig als je je paard zo kan laten dansen zonder bit zweep of sporen !!
Zolang jij nog in sprookjes en in Sinterklaas gelooft kun je hier beter niet reageren.
heidy_wilco schreef:chaaya schreef:ik ben het ook niet met de training van sjef eens je ziet de paarden vaak te diep lopen al ben ik liever niet bij dressuur ik vind het een schande hoe ze die paarden naar de klote rijden het zal wel aan mij liggen maar ik vind het pas echt respectvol en behendig als je je paard zo kan laten dansen zonder bit zweep of sporen !!
Zegt de gene die met bit rijd en een vriendin heeft die met zweep rijd
Daarbij zijn sporen (als ze op de goede manier gebruikt worden) voor hulpverfijning...
chaaya schreef:heidy_wilco schreef:
Zegt de gene die met bit rijd en een vriendin heeft die met zweep rijd
Daarbij zijn sporen (als ze op de goede manier gebruikt worden) voor hulpverfijning...
ik heb het over respect
Cowgirl schreef:Niemand heeft het over verkeerd trainen. Wel dat er mensen zijn die het niks vinden en er hun vraagtekens bij hebben. Of mag dat niet.? Blijkbaar niet want dan ben je gelijk respectloos.......ook zo'n typisch bokt woord.
Monnie_ schreef:Als ik nadenk over happy athletes.. kom ik toch al snel uit bij Salinero en bonfire.. Jij niet??
Zou je wat gegronde argumenten kunnen geven voor een in jouw ogen geen bestaande relatie tussen het welzijn en rollkur?
En wie spreekt hier idd over rollkur? ik zie het nergens staan.. ik doe sochtends ook rek en strek oefeningen voor ik mn bed uitstap maar doe ook geen rollkur
Om dat nou allemaal op te rakelen alleen om een bevredigend antwoord hier te kunnen geven waar vervolgens weer keihard op ingegaan wordt en een kettingreacties en discussie op gang brengt, nee bedankt. Wordt te vaak gedaan en het veranderd niks aan de situatie. Ik denk dat als je mijn denkwijze wilt begrijpen, dat dit artikel een inzage biedt. Scheelt je weer zoeken. http://cs.thehorse.com/blogs/2012-londo ... versy.aspx.
Monnie_ schreef:chaaya schreef:ik ben het ook niet met de training van sjef eens je ziet de paarden vaak te diep lopen al ben ik liever niet bij dressuur ik vind het een schande hoe ze die paarden naar de klote rijden het zal wel aan mij liggen maar ik vind het pas echt respectvol en behendig als je je paard zo kan laten dansen zonder bit zweep of sporen !!
Zolang jij nog in sprookjes en in Sinterklaas gelooft kun je hier beter niet reageren.

wake_up schreef:Bokt.nl mag van mij betreft wel stoppen zeg, er kan geen topic meer voorbij komen
zonder dat tientallen mensen alleen maar tegen elkaar opbieden wie de meeste 'wijsheid' kan tonen..
Erg fijn om te zien dat totilas weer terug is, ik vond het een fijn beeld in de proef!
Ben heel benieuwd waar de combinatie over een jaar ofzo is, als ze er weer volop inzitten.