Och, wat ontzettend jammer... Had ik een 'groot paard' gehad, en geen IJslanders, was hij zeker een van mijn favo-hengsten geweest, vooral vanwege z'n veelzijdigheid. Heel veel sterkte voor Anja!
BailyKarlos
Geplaatst: 15-07-14 22:10
Wat vreselijk voor Arja en de fokkerij! Zo'n lieve vrouw en Kas was fantastisch! Helaas wilde mijn merrie niet drachtig worden anders had ik ook een mooie nakomeling gehad..
Wat jammer! Ik heb een Kasparow gereden en dat was een verschrikkelijke etterbak, maar hij kon wel lopen!
PaysBas
Geplaatst: 16-07-14 10:59
Op de site van Kasparow staat inderdaad dat de levering via diepvries oftewel KI ging/gaat. Hopelijk is er nog heel veel om te zorgen dat hij een onuitwisbare indruk blijft achter laten.
3 jaar geleden kennis met hem gemaakt, mijn toenmalige verzorgpaard heeft een prachtig hengstveulen van hem.. Prachtig paard! Heel veel sterkte..
Sidera
Geplaatst: 17-07-14 21:44
Wat een droevig nieuws! Kas was echt met stipt mijn lievelingshengst en ik hoopte stiekem dat ik ooit nog een veulen van hem kon fokken met een toekomstig paard... Hoewel dat waarschijnlijk toch nooit gebeurd was, blijft het idee jammer dat het nu echt niet meer zo makkelijk kan.