Of hij pijn heeft of niet, kan ik niet beoordelen, maar als hij al zes jaar bij die opvang zit, zal hij vast wel menigeen bekeken zijn door een degelijke veearts, dus ik twijfel er eigenlijk niet aan dat dit beestje gewoon een fijn leven kan hebben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:eerlijk gezegd had ik dit paard persoonlijk af laten maken...waarom moet men zoiets toch in godsnaam in leven houden...
bewijst maar weer dat mensen tegenwoordig dieren steeds meer vermenselijke
NathalietjeB schreef:eerlijk gezegd had ik dit paard persoonlijk af laten maken...waarom moet men zoiets toch in godsnaam in leven houden...
NathalietjeB schreef:dus omdat t paard pijn vrij lijkt maar enorm misvormd is moet het dier maar in leven gelaten worden...
ik vind het totaal paard onwaardig en ik had dat dier echt in laten slapen of laten afschieten
het is en blijft een paard geen mens...
NathalietjeB schreef:dus omdat t paard pijn vrij lijkt maar enorm misvormd is moet het dier maar in leven gelaten worden...
ik vind het totaal paard onwaardig en ik had dat dier echt in laten slapen of laten afschieten
het is en blijft een paard geen mens...
pillow schreef:NathalietjeB schreef:eerlijk gezegd had ik dit paard persoonlijk af laten maken...waarom moet men zoiets toch in godsnaam in leven houden...
Hier ben ik het helemaal mee eens. Komt nog bij dat ze de tinkers in GB gewoon als grof vuil aan de weg zetten, dus waarom dan zoiets in leven houden.