Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geweldig! funnyhorses schreef:Hoe zou dat voelen als ze zó hard gaan?Ik bedoel dat is toch een enorme bonk spieren en vlees wat daar "op hol " gaat
hihi
Dan heb je denk ik weinig te vertellen als ze eenmaal op dreef zijn he?Is idd een gaaf ras zo'n Shire,zéér imponerend!

Selka schreef:funnyhorses schreef:Hoe zou dat voelen als ze zó hard gaan?Ik bedoel dat is toch een enorme bonk spieren en vlees wat daar "op hol " gaat
hihi
Dan heb je denk ik weinig te vertellen als ze eenmaal op dreef zijn he?Is idd een gaaf ras zo'n Shire,zéér imponerend!
Voelt heel machtig haha![]()
En je hebt mega veel te vertellen als je een opgevoed dier onder je kont hebt. Ik verplaatste mijn gewicht en Shirelief ging netjes draven.
) funnyhorses schreef:Hoe zou dat voelen als ze zó hard gaan?Ik bedoel dat is toch een enorme bonk spieren en vlees wat daar "op hol " gaat
hihi
! Echt hilarisch om die jockeys te zien hobbelen
het duurt ook een eeuwigheid, ze kunnen allemaal dat gedribbel niet uitzitten en die galop ziet er ook hilarisch uit, het zijn net van die playmobil poppetjes
! Ik heb lichtelijk medelijden met die jockey in het rood/wit geruite shirt, die knol luistert echt niet naar hem
.
.
hahahaha is idd zo!
hoeiiiiiii
hihi) mijn Tinkertje is niet zo groot,zo rond de 1.50m dus dan is een Shire REUSACHTIG!!!!
geloof dat jij daar wel voor in bent
. De grond trilt net ff harder dan ;')...
!