Ruiter en paard aangereden door auto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Re: Ruiter en paard aangereden door auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:26

Overigens heb je bij een lage snelheid ook kans op ernstig letsel, ik meende zelfs bij 30 km/h
Niemand weet wat er precies is gebeurd,

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:17

8nnemiek schreef:
Ik snap de reactie van kaars heel goed hoor. Mensen die een paard gewoon over het hoofd zien die mogen van mij per direct hun rijbewijs inleveren. Als je geen overzicht hebt en niet alles ziet, door bomen of felle zon of wat dan ook, dan matig je je snelheid gewoon. Maar je ziet ook steeds meer mensen tijdens het rijden met hun telefoon bezig zijn. Ik hoop dat de politie er onderzoek naar doet.
Ik zou ook woedend zijn. Voor hetzelfde geld was het een kind geweest, en die had het waarschijnlijk niet kunnen navertellen.
Goed te horen dat ze er allebei zo goed vanaf zijn gekomen. Ik hoop dat ze er niks aan overhouden.

Totdat jij perongeluk een paard/fietser/voetganger/auto (en ja zelfs vrachtwagens worden weleens over het hoofd gezien) aanrijd......

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:22

Als dat gebeurt door een domme fout van mezelf dan zou ik het er ook helemaal mee eens zijn als mijn rijbewijs werd afgenomen ;) ik blijf erbij, ik vind dat mensen die niet met hun volle aandacht met het verkeer bezig zijn er gewoon niet thuishoren.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:27

Ja dan word het anders, maar zolang dat bij deze chauffeur niet bekend is heeft het geen zin om te zeggen dat ze hem maar moeten ontzeggen van z'n rijbewijs

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:36

Uiteraard :) Ik had het ook over mensen die met andere dingen bezig zijn dan het verkeer en daardoor levensgevaarlijke situaties veroorzaken, in het algemeen. Niet per definitie deze bestuurster ;)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:40

Klopt,dat gebeurd echt abnormaal veel. Hoe vaak ik niet iemand in haal op de snel weg die op zn telefoon zit. Die boete mag van mij nog veel hoger :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:02

Het is een vreselijke weg om over te steken als je uit het bos komt. Automobilisten rijden knoeperhard en remmen ook niet af als je al aan het oversteken bent. Ik neem nu sinds kort ook liever een ander punt om over te steken waar de auto's langzamer rijden en je meer overzicht hebt. Link punt is het...

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 14:30

Paardje heeft idd mazzel gehad en wat kneuzingen voor zover ik weet. Maar de ruiter zal wat langer herstel nodig hebben. Helaas toch fracturen. Hoe ik dit weet, het is mijn tante die aangereden is :-(

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:47

Heel veel beterschap voor je tante! Ik denk dat iedereen heel erg geschrokken is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:56

Balen dit ongeluk. Beterschap voor de amazone.
Tja NL is een heel druk land en iedereen heeft haast en is vaak in het verkeer ook nog eens met andere dingen bezig. Ongelukje zit dan in een klein hoekje. Jammer en erg naar dat er weer een ongeluk gebeurd is. Gebeurd nogal eens vind ik.
Sterkte voor alle betrokkenen.