Man rijdt 13.000 kilometer voor WK voetbal [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_stan

Re: Man rijdt 13.000 kilometer voor WK voetbal [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:27

Wooww.. das zoon 56 km per dag.. wel heel erg gaaf. Maar heeft hij niet moeten overvaren ofzo?

-sorry ik heb een aardrijkskunde/topografie gehalte van een strontvlieg-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:07

Even gezien dat Canada helemaal boven de VS ligt (dus in Noord-Amerika) en Brazilië als ik me niet vergis helemaal in Zuid-Amerika, hebben ze niet hoeven varen.

Pff wilde bijna zeggen dat Brazilië in Afrika lag en ze dus wel hebben moeten varen/vliegen, wat een geluk dat ik het even mijn moeder vroeg voor ik het typte.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 06:58

Wauw, wat gaaf zeg!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 08:23

Bizar zeg!!
Onwijs respect voor de man en natuurlijk de paarden!

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:30

xSlvna schreef:
Even gezien dat Canada helemaal boven de VS ligt (dus in Noord-Amerika) en Brazilië als ik me niet vergis helemaal in Zuid-Amerika, hebben ze niet hoeven varen.

Pff wilde bijna zeggen dat Brazilië in Afrika lag en ze dus wel hebben moeten varen/vliegen, wat een geluk dat ik het even mijn moeder vroeg voor ik het typte.

Midden Amerika is alleen nog geen weg doorheen, en dwars door het oerwoud gaat lastig met drie beesten :D, gok dat ze wel een stukje hebben mogen varen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:36

Oh geen idee xd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:14

Ik doe het hem niet na :')

Wat een megatocht :oo Supergaaf!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 16:59

Respect! Super gaaf hoor, wat een toch zeg :oo

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:31

Is er nou niemand die zich afvraagt in hoeverre deze man een echt paardenliefhebber is als hij "zijn familie" in Brazilie achter kan laten en op zoek gaat naar een "nieuw project"? Ik had hoe dan ook de paarden weer terug laten verschepen naar Canada, om ze dicht bij me te hebben. Zo fijn is dat klimaat in Brazilie ook weer niet voor de paarden.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:16

djodjodjo schreef:
Midden Amerika is alleen nog geen weg doorheen, en dwars door het oerwoud gaat lastig met drie beesten :D, gok dat ze wel een stukje hebben mogen varen.

Darien Gap heet dat stuk tussen Colombia en Panama. Het kan volgens Wikipedia per voet, dus waarschijnlijk ook te paard. Maar wel een uitdaging om het maar zacht uit te drukken. Boot zouden ze veel fijner vinden, ik heb eens gehoord dat daar geen boot vaart zonder happy powder aan boord :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:24

Cassidy schreef:
Is er nou niemand die zich afvraagt in hoeverre deze man een echt paardenliefhebber is als hij "zijn familie" in Brazilie achter kan laten en op zoek gaat naar een "nieuw project"? Ik had hoe dan ook de paarden weer terug laten verschepen naar Canada, om ze dicht bij me te hebben. Zo fijn is dat klimaat in Brazilie ook weer niet voor de paarden.

Dat betekent dan waarschijnlijk dat ze met het vliegtuig weer terug zouden moeten, in quarantaine moeten etc... weet niet of die paarden daar nu wel zoveel zin in hebben na jaren zo te stappen. Ik vind het net van oprechte paardenliefde getuigen dat hij kiest voor hun welzijn en ze daarom kan loslaten :)

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 12:58

Cassidy schreef:

Zeker wel cassidy! Dat heb ik ook aangegeven in mijn post.
Zou mijn 'kids' ook niet achter willen laten.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:05

Knap, want ik denk dat ik het niet zou redden (blaren en/of niet meer kunnen lopen na een dag rijden, laat staan 2 jaar)... Mijn 'kids' achterlaten zou ik ook niet doen, dus 'pensioen heb ik dan ook zeer mijn twijfels over... Maar goed de reden vind ik wat minder (heb echt helemaal niets met dat stomme voetbal).

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:11

Lijkt me sterk dat voetbal de reden is, meer een goed excuus / mooie gelegenheid. En zoals genoemd
Robin_S schreef:
Dat betekent dan waarschijnlijk dat ze met het vliegtuig weer terug zouden moeten, in quarantaine moeten etc...

Behalve het gedoe voor de paarden moet die beste man ook maar de reals hebben om dat te betalen. Dus als hij daar een goed adres heeft gevonden wat voor die dieren het paradijs op aarde is (zo'n plek waar het doorsnee paard in Brazilië alleen maar van kan dromen) dan is 'houden van' idd ook kunnen loslaten.

diktrom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:13