Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSlvna schreef:Even gezien dat Canada helemaal boven de VS ligt (dus in Noord-Amerika) en Brazilië als ik me niet vergis helemaal in Zuid-Amerika, hebben ze niet hoeven varen.
Pff wilde bijna zeggen dat Brazilië in Afrika lag en ze dus wel hebben moeten varen/vliegen, wat een geluk dat ik het even mijn moeder vroeg voor ik het typte.
, gok dat ze wel een stukje hebben mogen varen.

djodjodjo schreef:Midden Amerika is alleen nog geen weg doorheen, en dwars door het oerwoud gaat lastig met drie beesten, gok dat ze wel een stukje hebben mogen varen.
Cassidy schreef:Is er nou niemand die zich afvraagt in hoeverre deze man een echt paardenliefhebber is als hij "zijn familie" in Brazilie achter kan laten en op zoek gaat naar een "nieuw project"? Ik had hoe dan ook de paarden weer terug laten verschepen naar Canada, om ze dicht bij me te hebben. Zo fijn is dat klimaat in Brazilie ook weer niet voor de paarden.
Cassidy schreef:Is er nou niemand die zich afvraagt in hoeverre deze man een echt paardenliefhebber is als hij "zijn familie" in Brazilie achter kan laten en op zoek gaat naar een "nieuw project"? Ik had hoe dan ook de paarden weer terug laten verschepen naar Canada, om ze dicht bij me te hebben. Zo fijn is dat klimaat in Brazilie ook weer niet voor de paarden.
Robin_S schreef:Dat betekent dan waarschijnlijk dat ze met het vliegtuig weer terug zouden moeten, in quarantaine moeten etc...