Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartenn schreef:Of een algeheel verbod op kinderen
Letitia1991 schreef:Maartenn schreef:Of een algeheel verbod op kinderen
Maartenn, jij hoort in ons HK-topic!![]()
[HK] Waarom géén kinderen?

(en niet te vergeten; de moeder die blijkbaar spijt had van haar moederschap) lrtj_ schreef:Ben het eens met Maarten, geen kinderen op het terrein of geen kinderen tot 12 jaar. En tja anders aan een tuigje.
Het is toch van de zotte dat hij een waarschuwing krijgt...... Die zouden ze aan die ouders moeten geven...
Niet aan hem die zijn verantwoordelijk voor dat kind die een wedstrijd verstoord.
Zijn er dan echt zoveel incidenten met kinderen op concoursen of events? Ayasha schreef:Dus hij had zijn wedstrijd én zijn ritme maar moeten ver**** voor een onverantwoorde moeder?![]()
IMO zou de organisatie hier een opmerking moeten krijgen ipv de ruiter!(en niet te vergeten; de moeder die blijkbaar spijt had van haar moederschap)
Ayasha schreef:Dus een ruiter die betaald (veel betaald) om daar te kunnen rijden, die in een wedstrijd zit en dus voor een klassement rijdt krijgt een OW omdat ie niet meteen op de rem ging voor een of andere koter die daar in de eerste plaats niet had mogen zijn?
Dus hij had zijn wedstrijd én zijn ritme maar moeten ver**** voor een onverantwoorde moeder?![]()
IMO zou de organisatie hier een opmerking moeten krijgen ipv de ruiter!(en niet te vergeten; de moeder die blijkbaar spijt had van haar moederschap)

Onali schreef:
Delphi, ik denk dat Ayasha (en de anderen in het topic) voor het gemak van een moeder uitgaan.
Er was dus tijd genoeg om de ruiters te waarschuwen in het parcours dat er loslopend wild was, maar blijkbaar hadden de (groot) ouders geen tijd om het wild weer op te halen.
Dat is en blijft gewoon vreemd. Waarom grijpt bijvoorbeeld niet een andere omstander, een jury of steward in?
Delphi schreef:Ayasha schreef:Dus hij had zijn wedstrijd én zijn ritme maar moeten ver**** voor een onverantwoorde moeder?![]()
Nou dit vind ik nogal pittige uitspraken. Je weet toch nooit wat de oorzaak was dat dat kind daar liep? Dat hij/zij daar niet had moeten lopen is een feit. Maar om de moeder nu direct onverantwoord te noemen en te bestempelen als moeder die blijkbaar spijt had van haar moederschap vind ik wel erg ver gaan. Je weet toch niet wat er precies gebeurt is? En misschien was de vader er wel bij of opa?
Popke schreef:Wat triest voor de ruiter die er enorm veel training en geld in gestoken heeft. Daar ga je dan, naar huis met een waarschuwing omdat iemand meende dat het kinderspeelparadijs is. Ik ben zelf moeder maar no way dat mijn kleintje naar zo'n wedstrijd mee gaat als het nog niet oud genoeg is om te begrijpen dat het uit een parcours moet blijven.
Echt heel jammer voor de ruiter.... Ik zou woest zijn.
Waren toen veel negatieve reacties op, maar ik vind het een geweldig concept!
essie_blue schreef:Ze hadden toch van die tuigjes voor kinderen?Waren toen veel negatieve reacties op, maar ik vind het een geweldig concept!
Klopt helemaal Upendo, maar sommige kinderen zijn nou eenmaal erg brutaal en aangezien die lijntjes die de baan afzettend soms wat hoger zijn lopen die kinderen er zo onderdoor. Is gewoon hartstikke gevaarlijk.. Het is alleen wel aan de ouders daar op te letten, en niet de zaak van de ruiters of de organisatie, vind ik dan.
Ben het overigens helemaal eens met Ayasha en Popke, belachelijk gedoe!!
. Behalve dan een bepaalde fetisj, maar daar reppen we maar niet over
.