Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik doe die poedersuiker man/vrouw nog iets, hij verminkt paarden iemand anders hem Daantjuh88 schreef:Ik heb ook 2 merrie's, maar pakken ze meestal niet de plekken waar ze het ongemerkt kunnen doen? Ik heb de paarden langs een vrij drukke weg staan, maar heb ze altijd vanaf 20.00 uur binnen met de deel deur op slot. Stelletje mafkezenn tegenwoordig.....
Hoop dat er niet weer een zooitje slachtoffers vallen. PaysBas schreef:Misschien dat het wat minder verstandig is om te melden hoe je paarden gestald of in de wei staan...Dit soort figuren kan namelijk ook eenvoudig meelezen op bokt... Bijv. het topic; show je stalling ofzp etc. kan redelijk uitnodigend zijn voor ongewenste gasten. Qua beveiliging van je stallen zou ik ook heel terughoudend zijn om daar info over te plaatsen.
Enige wat ik meld over onze 4voeters is dat ze elektrische geladen zijn, elke ongewenste aanraking heeft consequenties voor degene op 2benen.
Tessa_93 schreef:Ik snap niet dat die paarden niet uithalen als er in ze gesneden word. Of zal hij ze vastgebonden hebben ofzo??.