Britse ruiter behaalt een score van 100% in dressuurproef

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:19

bigone schreef:
Hehe, eindelijk een jury die durft te punten, zouden meer mensen moeten doen. Geen 100% maar geef eens een 9 of 10 als een ruiter en paard op welk niveau dan ook iets echt goed uitvoeren.

Nou, hij kan nu meteen wel ophouden, want het is al perfect. Goeie onderdelen hoog durven te punten okay, maar alleen maar tienen geven is dan wel weer het andere uiterste. Het paard is in opleiding, dus verbetering is altijd mogelijk zou je zeggen. Maar geweldig grappig voor hem natuurlijk! :D

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:12

bigone schreef:
Hehe, eindelijk een jury die durft te punten, zouden meer mensen moeten doen. Geen 100% maar geef eens een 9 of 10 als een ruiter en paard op welk niveau dan ook iets echt goed uitvoeren.

Na het lezen van dit bericht wilde ik ook zoiets schrijven, maar je bent me voor! Een goed onderdeel in een proef is gewoon een 10, en geen 8 of 7! Als alle onderdelen gereden zijn zoals gevraagd in die klasse, scoor je dus 100%. We kunnen ons beter afvragen waarom deze score niet vaker wordt gegeven, in plaats van te twijfelen of deze ruiter deze score wel verdiend heeft!

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:27

Sammyoo schreef:
bigone schreef:

Na het lezen van dit bericht wilde ik ook zoiets schrijven, maar je bent me voor! Een goed onderdeel in een proef is gewoon een 10, en geen 8 of 7! Als alle onderdelen gereden zijn zoals gevraagd in die klasse, scoor je dus 100%. We kunnen ons beter afvragen waarom deze score niet vaker wordt gegeven, in plaats van te twijfelen of deze ruiter deze score wel verdiend heeft!

Helemaal mee eens. :j

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:34

lrtj_ schreef:
_Ashii_ schreef:
Mijn mening is dat het een beetje absurd is.. geen enkel paard is perfect en ook een proef niet. Dan zou dit paard geen een fout hebben moeten gemaakt en weet ik wel niet. Kan toch niet? Of ben ik nu gewoon zo :')

Het lijkt mij ook onmogelijk, maar goed als het waar is is het wel de ultieme prestatie en de penny droom.

Ja dat zeker maar toch vind ik het té