Ibonn schreef:Nou is die betreffende fokker die genoemd wordt ook wel een speciaal gevalgisteren een lezing van hem gehoord en zat met krullende tenen. Niet zozeer onwaarheden maar meer een eigen mening die hij als waarheid verkondigt... Kan me ook zo voorstellen dat hij iets wat hij niet wil, ook echt niet wil maar als hij zijn paarden nog vaker op keuringen ed wil uitbrengen zal hij wel water bij de wijn moeten doen of hij is helemaal uitgedaan met zijn hobby... Regels gelden nu eenmaal voor iedereen....
Dat dus.. Als ieder ander er een bericht over had gezet had ik me er meteen op gestort.. maar bij deze fokker vraag ik me altijd af wat nou het echte verhaal is en wat zijn mening..
gisteren een lezing van hem gehoord en zat met krullende tenen. Niet zozeer onwaarheden maar meer een eigen mening die hij als waarheid verkondigt... Kan me ook zo voorstellen dat hij iets wat hij niet wil, ook echt niet wil maar als hij zijn paarden nog vaker op keuringen ed wil uitbrengen zal hij wel water bij de wijn moeten doen of hij is helemaal uitgedaan met zijn hobby... Regels gelden nu eenmaal voor iedereen....