Wat een naar ongeluk en zeker als het met goede afzettingen voorkomen had kunnen worden. En wat gaat het dan verschrikkelijk snel, heel veel sterkte voor eigenaren en menners!
Asselruiter
Geplaatst: 11-06-14 09:22
Wat vreselijk om dit te lezen. Veel sterkte voor de eigenaars!
Coony
Geplaatst: 11-06-14 09:27
Wat vreselijk.. Sterkte voor de eigenaren maar ook de grooms en omstanders, lijkt me vreselijk om überhaupt te zien..
O wat verschrikkelijk zeg. Om te lezen is het al heftig, kan je nagaan voor de eigenaren, grooms en iedereen die er verder bij was. Heel veel sterkte voor hen.
De tranen staan in mijn ogen, wat een wrede dood. Veel sterkte voor de eigenaren.
Tosadog
Geplaatst: 11-06-14 10:24
Afschuwelijk..om je paard te verliezen in zo'n ondiep water..maar ga er maar aan staan, een kolos van een andere kolos aftrekken en dan proberen het hoofd boven water te houden. Wat een vreselijke ervaring, heel veel sterkte voor de eigenaren.
Wat een verschrikkelijke samenloop van omstandigheden en wat een gevoelens moeten er door die mensen heen gegaan zijn.... En dan niks kunnen doen... Heel veel sterkte aan de eigenaren. je bent niet enkel een paard kwijt maar je stond er bij... Hoewel ze alles gedaan hebben wat ze konden zal er met wat pech toch dat knagende (oneerlijke, want wat hadden ze nog meer kunnen doen?) gevoel zitten van te kort geschoten te zijn en "hadden we niet dit of dat kunnen doen"...
Selka
Geplaatst: 11-06-14 11:16
Jeetje mina wat verschrikkelijk! Ik zou denk ik gek worden als ik zo mijn paard zou verliezen.