Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Blijf het geen fijne combinatie vinden, maar dat is wellicht ook iets persoonlijks.
Misschien bij een enkeling, maar bij uitzondering. Wie weet verbetert dat ook nog.
essie_blue schreef:En ook ik vind het stanggebruik nog steeds een minpuntje, dat zie je hier op de grote wedstrijden echt niet zo.Misschien bij een enkeling, maar bij uitzondering. Wie weet verbetert dat ook nog.

CharleyT schreef:pidoro schreef:Sjef als trainer of Nicole daar is een wereld wijd verschil.
En GEEN Nederlander die zo met stang rijd.
Ik heb geen commentaar op Mathias want doe het hem maar een na met een paard dat de hele wereld bewonderde onder Edward Gal.
Dat geen nederlander zo met stang rijd zou ik mijn hand niet voor in het vuur durven steken hoor. Da,s een heel gedurfde aanname.

HorseTimeXL schreef:mee eens en het filmpje van de prijsuitreiking bevestigd denk ik dat Matthias daar zelf nog niet echt vertrouwen in heeft, totilas wordt daar echt behoorlijk wild en trapt met zijn benen continu weg:
http://www.topdressage.tv/phpBB3/viewto ... 190&t=8264
Voor zover ik het weet, deed Totilas nooit zo bij Edward Gal tijdens prijsuitreikingen..
tassie schreef:Ik heb best wel medelijden met Rath. Sinds hij Totilas heeft staan werkelijk alle ogen op hem gericht. Nu verschijnt die eindelijk in de wedstrijd ring en een groot deel zit er met kritische oog naar te kijken en te vergelijken met Gal...

Jannepauli schreef:Eerlijk gezegd krijg ik toch een beetje het 'in het land der blinden is één-oog koning' gevoel.. ik vind de prestaties van Rath/Totilas aardig hoog gepunt. Te hoog naar mijn idee. Misschien toch een kwestie van een ruiterveld met weinig internationale bekendheid ( met uitzondering van Werth) als vergelijking..?
vur schreef:Daar zal hij niet veel andere punten krijgen dan nu. Mits hij natuurlijk net zo goed rijdt.