Aranel schreef:Het komt zo ook bij editie nl om kwart over 6!
lees ik nu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:willemlover ik zou het toch even melden,het gaat ook om de plaatsen waar paarden mishandeld zijn.
Dat je de details niet meer weet is niet erg,vertel ze wat je nog wél weet.
Geetje dat zou idd. ook kunnen,maar ik denk toch eerder aan een gefrustreerde oude boer.
En die stok,wat is het precies voor stok? in ieder geval geen bezem steel.Voor een wandelstok is die te lang.
geetje1 schreef:gohya schreef:willemlover ik zou het toch even melden,het gaat ook om de plaatsen waar paarden mishandeld zijn.
Dat je de details niet meer weet is niet erg,vertel ze wat je nog wél weet.
Geetje dat zou idd. ook kunnen,maar ik denk toch eerder aan een gefrustreerde oude boer.
En die stok,wat is het precies voor stok? in ieder geval geen bezem steel.Voor een wandelstok is die te lang.
het is volgens mij een flaneerstok deze heb je ook in xl uitvoering maar het is wel een oude
konden zelf op maat gezaagd worden
gohya schreef:Babootje schreef:vertegenwoordiger, vrachtwagenchauffeur? iemand die door het hele land reist. de suikerbiet, ook apart.... gepensioneerde boer? t is dat Jasper S al opgesloten zit...
Ik denk dus ook aan een oud/gepensioneerd boertje!
unihorses schreef:deze dingen zijn best lang : http://creanatura.webklik.nl/page/wandelstokken ( herder? )
die stok is een goastok wsl . moet je dat melden? iets typisch twents en boers.... is ie daar gevondne?