Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Ik vind het zeker geen verkeerde proef. Echter mis ik de wow en het kippenvel gevoel wat er bij Edward altijd was. Ik vind het nu meer een 'gewoon' goed paard en op dit moment zie ik in Rath geen bedreiging voor Dujardin en Langehanenberg en ook niet voor Gal eigenlijk.
Ben benieuwd hoe ze zich staande houden in een echt sterk deelnemersveld.
Het komt in mijn ogen geforceerder over, de hulpen en overgangen zijn grover dan bij Edward. Nsvc schreef:Ik zie duidelijk verbetering, veel fijner beeld in de ring!! Maar wat doet Rath toch telkens die 5 minuten voor de proef. Zowel in Kapellen en nu weer met beide paarden. Echt geen prettig beeld..bah

Mousmous schreef:Ik vond Bretton Woods altijd een geweldig paard, en nog, maar dit is gewoon zonde. Ik vind ook dat hij op de manier hoe hij langs de ring rijdt al geen reclame voor zichzelf maakt met dat gepluk.
janouk schreef:https://www.facebook.com/photo.php?v=10152505217168395
heel realistisch interview met Rath over zijn proef met Totilas.
Het is wel in Duits, maar goed te volgen.
Luz_ElenaE schreef:Nsvc schreef:Ik zie duidelijk verbetering, veel fijner beeld in de ring!! Maar wat doet Rath toch telkens die 5 minuten voor de proef. Zowel in Kapellen en nu weer met beide paarden. Echt geen prettig beeld..bah
Bij totilas kon ik het niet goed zien maar bij bretton woods lijkt het alsof die hem nog even snel recht probeert te richten. Ik ken dat trucje passen springruiters wel eens toe, prik met je linkerbeen/spoor en vraag stelling aan terwijl je de schouder begrenst. Prik daarna meteen met je rechterbeen/spoor en doe hetzelfde, dit kan je zo heel mooi herhalen elke keer als die scheef wil trekken. Maar dat hoor je redelijk onzichtbaar te doen. Vaak zie het niet bij die mensen die het doen. Want dat gaat redelijk onzichtbaar.
Misschien doet die iets heel anders, maar daar deed het mij aan denken

lijkt mij meer dan logisch dat die daar boven zit. Ben heel benieuwd wat die gaat doen als hij echt moet concurreren met Valegro.Ayasha schreef:janouk schreef:https://www.facebook.com/photo.php?v=10152505217168395
heel realistisch interview met Rath over zijn proef met Totilas.
Het is wel in Duits, maar goed te volgen.
Ik versta er weinig van maar ik hoor hem iets zeggen dat ie nog niet tevreden is toch?
ceasario schreef:N0a schreef:.
Snap alleen niet, hij moest toch starten bij jury's die niet uit eigen land kwamen
Waar haal je die onzin vandaan..De duitse bond beslist hoe ze het doen en wie ze uitzenden..
Citaat:Het doel van Rath is zich te kwalificeren voor de Wereld Ruiterspelen van 2014, die gehouden zullen worden in Normandië. Hiervoor moet hij op twee internationale wedstrijden tenminste 64 procent scoren bij twee O-juryleden, juryleden die niet afkomstig zijn uit eigen land.

)
Hij zoekt dus ook gewoon de problemen bij zichzelf (wat ook zo is natuurlijk maar hij is dus niet zo arrogant als sommigen willen beweren.
)
Zeker niet op wedstrijd. (toch fijn dat topruiters ook tegen zulke problemen oplopen. Blijken het toch weer gewoon mensen te zijn.
) ceasario schreef:N0a schreef:.
Snap alleen niet, hij moest toch starten bij jury's die niet uit eigen land kwamen
Waar haal je die onzin vandaan..De duitse bond beslist hoe ze het doen en wie ze uitzenden..
Had iets te maken met minimaal twee wedstrijden rijden, een bepaalde minimum score halen, waar dan geen Duitse jury bij was? Maar dat was dan niet voor deelname voor de WEG, maar om uberhaupt in aanmerking te komen ervoor.