Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weet iemand wat er zo allemaal verkocht wordt en of er ook interessante kortingen zijn? en welke gratis spullen kan je er krijgen
?
Anoli schreef:Hebben ze daar ook de passe partout kaartjes dan?
Denk dat ik toch maar veilig ga voor bestellen via he. Dan maar iets meer betalen, wordt toch een duur weekend
.
.
Es kijken wat VIP kost.... AnnemiekvM schreef:Bellatrix schreef:Je mag op de VIP parkeerplaats staan en in de VIP tent gratis eten en drinken. Alles wordt er vers gemaakt. That's it eigenlijk.
Niet slecht toch
JustLizz schreef:ja ik ga drie dagen dus dan is de passe partout stukken goedkoper dan drie losse kaartenAnoli schreef:Hebben ze daar ook de passe partout kaartjes dan?
Denk dat ik toch maar veilig ga voor bestellen via he. Dan maar iets meer betalen, wordt toch een duur weekend
Nee op ticketveiling worden alleen kaartjes aangeboden voor de vrijdag. Het is overigens wel gewoon veilig hoor, heb het vorig jaar ook gedaan en had dus voor 12 euro (incl de kosten van ticketveiling) 2 kaartjes voor de vrijdag.
Als je alle dagen wil gaan is een passe partout trouwens veel voordeliger dan de vrijdag via ticketveiling en losse kaarten voor zaterdag en zondag.