Marie Demonte verliest drie paarden op terugweg van Lissabon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:04

jemig :( heftig

ElineR

Re: Marie Demonte verliest drie paarden op terugweg van Lissabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:16

Wat naar, sterkte voor de eigenaar

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 00:32

ElCamino schreef:
Selka, Dat weet je niet. misschien kwam er een tegenligger op haar baan.... kreeg ze een klapband of was er een andere situatie waarop ze gereageerd heeft.... je kunt niet altijd er iets aan doen...

Inderdaad, wij hadden een tijdje geleden opeens een ree voor de auto, met trailer, op de A1.
Daar verwacht je zo'n dier gewoon niet :n
Gelukkig is het redelijk goed afgelopen en is ons paard er met wat kneuzingen vanaf gekomen maar het ook zomaar heel anders kunnen gaan als het wat drukker op de weg was geweest.
3 paarden zo verliezen is echt vreselijk.

Aukelizzy

Re: Marie Demonte verliest drie paarden op terugweg van Lissabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 07:52

Wat vreselijk om in één keer drie paarden tegelijk te moeten verliezen. Die beelden zullen nog geruime tijd op haar netvlies gebrand staan.Ook voor haar zoontje zal het een flink trauma zijn.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 10:24

Selka schreef:
Nou wat ook de oorzaak is. Op het moment dat jij en je vrachtwagen de weg afraken dan zoek je de schuld toch bij jezelf. Of althans dat zou ik doen.

Blijkbaar is mijn post niet duidelijk en veroorzaakt deze opschudding.

Wat ik bedoelde te schrijven is dat ik het heel erg voor haar vind dat zij (waarschijnlijk) met een schuldgevoel achterblijft terwijl het helemaal haar schuld niet hoeft te zijn.

Mijn welgemeende excuses als ik mensen met mijn post beledigd of gekwetst heb. Dat is niet mijn intentie gezien ik het verschrikkelijk voor haar, haar zoontje en natuurlijk de paarden vind.