Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Love_elize schreef:Het is echt ongelofelijk dat sommige mensen dit doen! Ik snap dit soort mensen niet, waarom zou je iemand willen verwonden?... Ik hoop dat deze mensen snel opgepakt worden!
papagroom schreef:Love_elize schreef:Het is echt ongelofelijk dat sommige mensen dit doen! Ik snap dit soort mensen niet, waarom zou je iemand willen verwonden?... Ik hoop dat deze mensen snel opgepakt worden!
Tuurlijk moeten deze knapen even hartig toe worden gesproken....maar ik denk niet dat ze moedwillig iemand letsel wilden toebrengen....ze overzagen de gevolgen waarschijnlijk zelf niet.......ik heb als kind zelf ook wel besjes met een blaaspijpje op de kont van de pony ban mn buurmeisje geschoten.....bij elke treffer een bokje....had ook anders af kunnen lopen.

Arabesk schreef:Of hoe vaak je wel niet van je sokken gereden wordt door dikke BMW"s die expres net iets te hard en iets te dichtbij langsscheuren. Je kunt een dode op je geweten krijgen op die manier.. als een paard op hol slaat door zo'n 'geintje'.....