ik wordt al ongelofelijk gek, wanneer er iemand met een rotgang voorbij komt jagen, maar dit slaat toch wel alles.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ayasha schreef:Reggledoos schreef:Poging tot doodslag
Poging tot moord.
Poging tot doodslag is onmogelijk gezien doodslag een soort "onbedoelde moord" is. Daar kan je geen poging tot doen. Dat doe je, of niet. Gezien ruiter nog leeft, is doodslag dus hoe dan ook geen optie. Poging tot moord however is dat wel.
PenP2014 schreef:Jahoor. In slaap gesukkeld en toen hij ze aanreed werd hij ineens wakker en is toen maar normaal doorgereden? Denk het ook
In 1 ding heb je wel gelijk. Het blijft speculeren als je maar 1 verhaal leest. Maar ik reageer dan ook op het verhaal wat ik lees en ik vind het belachelijk. Ongeluk of niet. Dan rij je nog niet stug door en laat je het slachtoffer alleen.
ogidni schreef:PenP2014 schreef:Jahoor. In slaap gesukkeld en toen hij ze aanreed werd hij ineens wakker en is toen maar normaal doorgereden? Denk het ook
In 1 ding heb je wel gelijk. Het blijft speculeren als je maar 1 verhaal leest. Maar ik reageer dan ook op het verhaal wat ik lees en ik vind het belachelijk. Ongeluk of niet. Dan rij je nog niet stug door en laat je het slachtoffer alleen.
Ik wil het absoluut niet goed praten maar een mens doet rare dingen als hij/zij in paniek is. Je hebt dan ook geloof ik nog 24 of 48 uur om je zelf te melden bij de politie.
bigone schreef:Klopt maar wel je auto zo snel mogelijk naar de garage brengen en je niet melden wijst er op dat hij dit niet van plan was.
Hopelijk heeft de politie hem snel te pakken
Babootje schreef:...was hij dronken. Goede reden om er vandoor te gaan.
Als mensen doorrijden na een ongeval, zijn ze per definitie niet te goeder trouw hoor.
PenP2014 schreef:Grappig hoe wat ze zeggen zó waar is blijkt hier maar. De maatschappij ben je zelf. En dit is dus precies hoe het NL rechtssysteem zo enorm betuttelend is. "Ach meneer was ziek" "even in slaap gesukkeld". "In paniek" "Misschien zat hem wel een scheet dwars".
Totdat het je eigen zusje,moeder,vriendin of oma is die daar ligt te creperen met paard. Dan vinden we het ineens niet meer leuk.
Spijt me zeer maar ik kan vandaag noch morgen begrip opbrengen voor iemand die doorrijdt na een aanrijding. Dus lets agree to disagree dan maar
Ayasha schreef:Reggledoos schreef:Poging tot doodslag
Poging tot moord.
Poging tot doodslag is onmogelijk gezien doodslag een soort "onbedoelde moord" is. Daar kan je geen poging tot doen. Dat doe je, of niet. Gezien ruiter nog leeft, is doodslag dus hoe dan ook geen optie. Poging tot moord however is dat wel.
darkadia schreef:What the...@#$^ Als dit verhaal klopt, dan is ze opzettelijk aangereden door degenen met die bestelbus? Had veel slechter kunnen aflopen...wat n mafkees...
PenP2014 schreef:Grappig hoe wat ze zeggen zó waar is blijkt hier maar. De maatschappij ben je zelf. En dit is dus precies hoe het NL rechtssysteem zo enorm betuttelend is. "Ach meneer was ziek" "even in slaap gesukkeld". "In paniek" "Misschien zat hem wel een scheet dwars".
Totdat het je eigen zusje,moeder,vriendin of oma is die daar ligt te creperen met paard. Dan vinden we het ineens niet meer leuk.
Spijt me zeer maar ik kan vandaag noch morgen begrip opbrengen voor iemand die doorrijdt na een aanrijding. Dus lets agree to disagree dan maar