Columniste doet aangifte tegen boswachter na akkefietje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:40

Hahaha wat erg dit. "Zit onder de wonden" en dan een foto waar geen wond te bekennen is :') Als er wat gebeurd is dan is dat natuurlijk erg vervelend, maar hoe kan je nou denken dat mensen je serieus gaan nemen op deze manier?

"Twitter was mijn enige middel" _O- Je hebt toch een telefoon in je handen? Dan kun je toch bellen?

Jolien87

Re: Columniste doet aangifte tegen boswachter na akkefietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:42

Daarnaast, ze was helemaal niet alleen.
In één van haar vele tweets laat ze een foto zien waarop een andere ruiter is te zien op een paard/pony waarbij ze heeft getypt dat de rest wel mag doorrijden maar zij niet.

Misschien heeft ze alles wel met d'r neus getypt ;)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:44

Whahahaha! Wat een muts! Dramaqueen, much?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:44

Ook gelukkig maar dat ze ondanks verwondingen aan hand en longen (!) toch haar paardje naar de trailer heeft kunnen rijden, hoofdstel uit heeft kunnen krijgen en met minstens een gebroken pols en ingeklapte long toch nog het halster in heeft weten te krijgen. Echt een bikkel!

Als zo iemand je belt "Ik ben ernstig gewond kun je mijn paard op komen halen!" en je rijdt daar als een gek ongerust naar toe en treft dan dit soort ernstige verwondingen aan dan sta je toch ook wel een beetje raar te kijken...

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:45

De boswachters in Laren zijn helemaal niet moeilijk, heb regelmatig over een pad gelopen wat blijkbaar geen pad was. Dan niet met paard. Je word dan even gezegd van he je mag daar niet lopen maar daar wel Maar je krijgt daar een bekeuring of wat dan ook als je over de heide zelf heen gaat. Waarschijnlijk is zij dan niet op t pas gebleven oid.

Geef boswachter gelijk.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:51

Ik vind het een heel apart verhaal.. Ze kan uiteraard heel erg geschrokken zijn. Maar ik krijg er een beeld bij alsof ze door een kerel van haar galopperende paard is afgetrokken en hij daarbij haar armen eraf heeft gescheurd ofzo... "Gewond.." Je bent gewond als je door een ambulance opgehaald moet worden.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:56

Sowieso hoe wilt wen boswachter haar al tijdens van t paard halen ?? Met een lasso of heel hard kunnen rennen met de fiets gaat niet zo makkelijk op ruiterpaden

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:09

Hilarisch. Als ze tegen de boswachter net zo bijdehand deed als op Twitter, begrijp ik dat ze het bloed onder de nagels vandaan haalde bij hem

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:10

Jolien87 schreef:
Daarnaast, ze was helemaal niet alleen.
In één van haar vele tweets laat ze een foto zien waarop een andere ruiter is te zien op een paard/pony waarbij ze heeft getypt dat de rest wel mag doorrijden maar zij niet.

Misschien heeft ze alles wel met d'r neus getypt ;)

Ik denk dat die ruiters langskwamen terwijl ze staande werd gehouden, en dat die dus niet bij haar hoorden :)

Het is wel echt scene schoppen ten top dit. Ik wil het verhaal van die boswachter wel eens horen.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:12

Als er echt onrechtmatige dingen zijn gebeurd kan ik me voorstellen dat je goed over de zeik bent, maar dan nog...Net als een tijdje terug die boswachter die met een dood paard liep te leuren op Twitter vind ik het niet gepast om in alle geuren, kleuren en namen dat op Twitter te melden. Dat soort dingen regel je eerst onderling, vind ik. Daarna, als niets helpt, kun je het nog altijd op internet kwakken.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het verhaal van de boswachter...

Het is dat ik mijn lieve verzorgpaard niet uit handen geef, het zou een leuk setje zijn, paardlief kan ook zo'n dramaqueen zijn _O- .

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:23

Wat een raar mens, gewoon ruzie gaan zitten zoeken met mensen die aangeven haar verhaal vreemd te vinden :')

Zo te zien heeft ze geweigerd haar identiteitsbewijs te tonen toen deze meneer hier om vroeg!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:29

Tallie1979 schreef:
Wat een raar mens, gewoon ruzie gaan zitten zoeken met mensen die aangeven haar verhaal vreemd te vinden :')

Zo te zien heeft ze geweigerd haar identiteitsbewijs te tonen toen deze meneer hier om vroeg!

Dat mag toch?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:34

Dat weet ik niet. Een boswachter is toch een BOA?

Hinder je hem dan niet in het uitvoeren van zijn werk? Volgens mij moet je altijd je ID kunnen tonen :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:34

Rijksoverheid.nl: Wie mag vragen naar mijn identiteitsbewijs en wanneer?

Ik ben benieuwd naar het verhaal van de andere kant. Zelf heb ik tot nu toe alleen positieve ervaringen met BOA's hier in het GNR. Heb overigens nog nooit een ID hoeven te laten zien. De gele flapper aan mijn zadel is blijkbaar voldoende.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:51

Ah. Deze dame toont op Twitter een foto van haar 'geldige vergunning'. Een vergunning loopt van 1 maart tot 1 maart, zoals op www.gnr.nl te lezen is. Ik heb sinds maart van dit jaar een label met '14/15' (en daaronder mijn persoonlijke nummer). Het is inmiddels mei en mijn label van vorig jaar met '13/14' is niet meer geldig. Er is dus geen sprake van een 'geldige vergunning' - tenzij zij hier een archieffoto tweet natuurlijk. :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:01

Hahaha, dramaqueen ontmaskerd!

Deze boswachter had dus alle reden om haar staande te houden en haar een bekeuring te geven.

Wellicht had hij minder handtastelijk kunnen zijn, maar reden tot het vragen van haar ID had hij zeker als ik dit zo zie! :')

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:06

Tallie1979 schreef:

Hinder je hem dan niet in het uitvoeren van zijn werk? Volgens mij moet je altijd je ID kunnen tonen :)

wat is een BOA?(geen slang neem ik aan?) :o?

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:08

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:11

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:26

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:27

Maak uit die link op dat een boswachter ook een BOA is (wist ik niet), dan zou hij blijkbaar wel om je identiteitsbewijs mogen vragen... dan zou ze daar iig al fout zitten.

Edit: zie nu de foto's van de boswachter en hij heeft een groot BOA insigne op zijn bovenarm zitten. Haha wat een muts :')

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:38

Als die boswachter agressief genoeg is om haar van haar paard af te trekken, dan vind ik het toch een beetje raar dat die het wel goed vind als zij uitgebreid foto's staat te maken en aan het twitteren is, als het echt zo erg is als zij aangeeft dan is heus niet het eerste wat je doet twitteren. Denk dat die vrouw gewoon met haar verkeerde been uit bed gestapt is.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:41

Als ze daadwerkelijk van haar paard getrokken is, vind ik het wel vreemd dat je alleen maar foto's ziet waarbij ze op het paard zit...
Denk eerder dat hij haar wel tegenhield d.m.v. haar pols vast te pakken, maar haar er niet vanaf getrokken hebben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:46

geerke schreef:
Tallie1979 schreef:

wat is een BOA?(geen slang neem ik aan?) :o?

Nou, als ik zo die verwondingen van haar zie, hebben we hier wel te maken met een echte BOA constrictor. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:50

Weer zo typische persoon die denkt dat ze niet aan de regels hoeft te houden zolang ze erg voor zorgt dat ze in midden punt staat van de aandacht.
Is doen van valse aangiftes strafbaar? Ik hoop het wel voor haar.