Staatsbosbeheer sluit delen ruiterpaden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:50

snuggle schreef:
Ik zou SBB wel eens willen zien hardmaken hoeveel ze besparen door de ruiterpaden te sluiten. En waarom sluiten? Liever een slecht onderhouden pad dan geen pad...

Ik wordt altijd heel blij van een boom op het ruiterpad. Rij dan als een klein kind gewoon nog even heen en weer. Zoooo penny maar mijn dag kan niet meer stuk.

Anoniem

Re: Staatsbosbeheer sluit delen ruiterpaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:04

Ik ook :) vind altijd erg jammer wanneer zo boom weer is weer gehaal.

Btw hier doet staatbosbeheer erg goed. Ze hebben hier allemaal nieuwe ruiterpaden gemaakt enz.

chb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:48

Op Goeree Overflakkee heeft Staatsbosbeheer het geld dat ze hebben, besteed aan borden waarop staat "verboden voor ruiters".
En die borden staan werkelijk overal. Je mag geen bos meer in en ze controleren heel fanatiek. Weekend of 's avonds, maakt niet uit. Kost je €90,00 als je ze je betrappen. Het is echt van de zotte.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 07:40

Maartje1990 schreef:
Ik weet niet hoe het met de moterrijders zit in die bossen. Maar dat zijn bij ons de boosdoeners die de (oa ruiter) paden kapot rijden. Niet de ruiters zelf

Hier net zo,van die crossers en quads...
En dan dat lawaai erbij...

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 07:43

Fjorj schreef:
Ik ook :) vind altijd erg jammer wanneer zo boom weer is weer gehaal.

Btw hier doet staatbosbeheer erg goed. Ze hebben hier allemaal nieuwe ruiterpaden gemaakt enz.

Hier in het noorden doen ze 't ook wel goed, en men en ruiterpaden worden om de zoveel tijd goed onderhouden, en gelukkig mag je hier nog een bosje inrijden zonder een boete te krijgen :j