Knakker schreef:gelukkig dat het goed is afgelopen.
Naar mijn idee is dit wel een smalle trailer voor 2 paarden of zie ik dat verkeerd?
ik denk dat je het verkeerd ziet want het is gewoon een twee paardstrailer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Odi schreef:Moet gelijk aan het verhaal denken hier op Bokt. Paard was ook gevallen. Brandweer kreeg het paard niet uit de trailer. Dier kon ook geen grip krijgen. Tot iemand op het heldere idee kwam om een matje uit de auto te pakken. Iets om nooit meer te vergeten.

quartel schreef:Ik zie toch echt nergens staan dat ze niet te hard reden![]()
Maar jullie kennelijk wel....sja......
Ik zie vaak zat trailers over de rotonde vliegen waarvan ik besloten had dat er geen dier in KON staan.
Maar dat heb ik niet altijd juist helaas. Dus, wie zal het in dit geval zeggen he?![]()
Het is rot zat als het je gebeurd denk ik......nou ja...voor de meesten hoop ik dan maar.
Toch wel fijn dat je dan op iets als een brandweer kan rekenen toch?
De hoek om trouwens ook......... Sparky10 schreef:moet wel zeggen dat dit de derde is in 2 weken... sneu voor de paardjes en de eigenaren !
Sterkte!!
xRiiannex schreef:Odi schreef:Moet gelijk aan het verhaal denken hier op Bokt. Paard was ook gevallen. Brandweer kreeg het paard niet uit de trailer. Dier kon ook geen grip krijgen. Tot iemand op het heldere idee kwam om een matje uit de auto te pakken. Iets om nooit meer te vergeten.
Daar dacht is dus ook aan