Barb77 schreef:Fijne amazone op de achtergrond op 37.29
Dat viel mij ook op. Die staat er lekker op.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jansje73 schreef:Ik heb gekeken. Wat ze gisteren lieten zien was bij mij ook al bekend. Vroeger was een van mijn paaden verkocht via een tussen persoon , die er veel meer aan overhield dan wij hadden gekregen!
Ik vond het een beetje flauw, beetje kleutersfeertje had het. Over de onderlinge afspraak werd niets gezegd dus of die tussenhandelaar nou een lul was, of het paardenmeisje onwijs naif was is maar de vraag. Kreeg het idee dat ze je het eerste wilde laten geloven, maar ik denk dat het meer van het tweede was. DutchFarm schreef:Matige journalistiek. Zo'n documentaire had toch een stuk meer diepgang kunnen hebben. Ze noemen dat hier:"scratching the surface".
Edhunter schreef:Ach Fred kroket ben het helemaal met je eens dat zielige gedoe... Maar misschien ken jij die vrouw wel heel goed ? Jij woont toch ook in Friesland ? Het is natuurlijk ook geen tros opgelicht verhaal er werd alleen maar wat aangestipt en ja de familie Hendriks is toch ook groot geworden door deze praktijken!! Als je naar hun spulletje kijkt jeetje ... Zo wil ik ook wel verdienen!
Edhunter schreef:Hij heeft het paard verkocht zat niets tussen das pas banketstaaf!! Maar als je in dat dorp gewoont hebt dan moet je die vrouw toch kennen ? Of niet wil wel eens weten hoe het precies zit ( ben altijd wat nieuwsgierig van aard) , heb een kennis en die heeft ook zoiets meegemaakt en heeft zijn geld wel gekregen van de tussenhandelaar toen hij hoorde hoe het zat:-))))