__nina schreef:Zou gaaf zijn geweest als Adelinde nu met het muziek van het orkest een kur rijdt, maar het past niet bij elkaar en dat is wel jammer
Hoe wil je dat doen als er 2 paarden in de baan zijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bettine schreef:Caelumm schreef:Het gaat om het feit waarom een orkest tijdens het paarrijden.
Omdat dat mooi is?
Is ook niet het minste orkest & ze hebben alles prachtig afgestemd op alle disciplines i.m.o.
Geloof me, vooral wanneer je er live bij zit geeft dat absoluut een extra dimensie.
chelle_dora schreef:Bettine, heeft niet zozeer te maken met negativiteit, maar voor zo'n grote opening met onze koning enal erbij zou je het toch wat netter op elkaar aansluitend verwachten en wat duidelijker in beeld gebracht wat betreft takken v/d sport. Zo weet ik wel van een vriendin wat reining inhoudt, maar kwam het er bij de ruiter die 'reining' demonstreerde niet echt zo uit zoals ik het bij die vriendin heb gezien.
Dat paarden schrikken daar ben ik me maar al te bewust van. Tis wel een komisch gezicht
N0a schreef:chelle_dora schreef:Bettine, heeft niet zozeer te maken met negativiteit, maar voor zo'n grote opening met onze koning enal erbij zou je het toch wat netter op elkaar aansluitend verwachten en wat duidelijker in beeld gebracht wat betreft takken v/d sport. Zo weet ik wel van een vriendin wat reining inhoudt, maar kwam het er bij de ruiter die 'reining' demonstreerde niet echt zo uit zoals ik het bij die vriendin heb gezien.
Dat paarden schrikken daar ben ik me maar al te bewust van. Tis wel een komisch gezicht
Nou inderdaad. Ik vind dit erg zonde! Helemaal in het begin lag er al iemand bijna naast, toen wilde ze de tak springen laten zien. Die heeft 1 hindernis gesprongen en daarna was het feest over want paard durfde niet meer in de buurt te komen van orkest. Die ging op z'n achterbenen de bak uit..
Vind het er afgeraffeld uitzien en zonde dat niks op elkaar aansluit.
IJsbrand was wat mij betreft de topper!