Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

OsMo schreef:Dan is het handig als je paard het commando kent voor liggen. Ga je samen op de grond. Begint mij nu wel een lampje branden, mijn eerste paard (moeder van ons huidige) die ging tijdens onweer altijd midden in het land liggen.
Wel slim.
NatasjavE schreef:Joolien schreef:
Een supercel...heb ik een keer van te dichtbij mogen inspecteren(pukkelpop)....en ik zeg..Joolien heeft gelijk rennen.
Joolien schreef:Ik vind het ook erg gaaf maar ben me maar al te bewust van de gevaren en ben daarom vooral over het voorval in België ingetogen...
NatasjavE schreef:Joolien schreef:Ik vind het ook erg gaaf maar ben me maar al te bewust van de gevaren en ben daarom vooral over het voorval in België ingetogen...
Mijn smilie was ook zeker niet bedoeld om het luchtig te maken. Ik was erbij en weet hoe ernstig en heftig het was.
Maar meer dat ik het wel grappig vind dat er mensen zo dol op dit soort weer zijn.
Maar wellicht is mij post wat ongelukkig samengesteld.
magda_90 schreef:Dat geld ook voor mij Joolien. Ik heb genoeg buien meegemaakt inclusief de schade (onweer in de bergen brengt ook ontzettend veel schade met zich mee) om te weten hoe gewelddadig moeder natuur is. Mag ik er ondanks al het geweld er niet van genieten?
), maar ik vond je iets te enthousiast net
Maar t is al goed

. Zelf heb ik geen eigen paard en ik ga ik nooit op buitenrit, maar gewoon over het algemeen. Ik denk dat het paard echt met mij te doen zou hebben als het zou onweren op buitenrit
.. Ik vind het ontzettend eng maar wel heel gaaf tegelijk. Ik heb laatst deze foto gemaakt met mijn mobiel:
.