hyppolyte schreef:@darkness, wat jij beschrijft heb ik ongeveer precies zo gehad, die van mij heeft ook zo ongeveer de hele nacht in de sloot gelegen, was er bijna niet meer geweest, had een temperatuur van 33-33,5 graden. Echt iets wat je nooit wilt meemaken

.
Nou idd. Ik heb eerlijk gezegd zn temperatuur niet opgenomen. Ik was er met mn hoofd echt ff niet bij toen..
FriesWytske schreef:Vind je het vreemd dat die eerst niet op wilde staan. Een paard is geen koe, die je aan de benen uit een sloot trekt. Bij een paard moet je met een 'harnas' werken. Dus iets onder de buik en achter de kont. Dan trek je een paard goed uit de sloot.
Hey. T was dat of een dood paard. Hij lag er al veel te lang in en gaf geen centje meer mee. T was gewoon 600kg slappe paardenbiefstuk. Ik moest z'n hoofd boven water houden. Want dat kon ie zelf al niet meer.
En hij lag er op dat moment gewoon perfect voor. Mooi recht. De wal was zo zacht en modderig. Hij gleed er zo overheen. En dat hij niet op stond had niets met de manier van uit de sloot trekken te maken. Dat was gewoon omdat ie te lang in t koude water heeft gelegen. Hij heeft geen pas kreupel gelopen....
Jorinda schreef:Vind dat een beetje een misplaatste opmerking FriesWytske. Ik denk dat Darkness85 dat zelf ook wist en dat ze dit geprobeerd hebben, maar dat er geen andere mogelijkheid was. Dit meldt zij ook in haar verhaal..
Bedankt Jorinda.