Britse uitvinder ontwikkelt staartcamera voor paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:31

ikke schreef:
xSlvna schreef:
Dit is wel in GB hè.

Ja, en?? Weleens in GB op een paard gezeten?

Vanuit het oogpunt van de Britse ruiter kan ik heel goed begrijpen waar dit idee ontstaan is en neem van mij aan, in GB gaat de rechter hier serieus naar kijken als bewijsmateriaal! Overtredingen in het verkeer worden daar nog wat harder gestraft dan in NL!

Rustig, rustig! :roll:

Ze hadden het over privacy schending etc. maar dat is in Nederland. In het buitenland zie je vaker dat met camera's gereden wordt (ook in de auto's) en dit ook gewoon als bewijs werkt.

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:34

HellowKitty schreef:
isawessels00 schreef:
hahaha ik ook hoor!

srs ik vind dat ding echt lelijk...een camera, oke... datt kan nog wel, maar moetdat ding meteen de halve staart bedekken?! doe er dan een achter het zadel ofzo...

En dan die tekst :')

inderdaad! straks moeten alle ruiters nog een bord aan hun cap waar op staat; PAS OP, HIER LOOP IK! _O-

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:35

of knipperlichten :=

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:38

xSlvna schreef:
Ze hadden het over privacy schending etc. maar dat is in Nederland. In het buitenland zie je vaker dat met camera's gereden wordt (ook in de auto's) en dit ook gewoon als bewijs werkt.

Nogmaals, ook in NL is men lang niet zo streng qua filmen in het openbaar en privacy schending, althans, niet zo streng als dat veel Nederlanders schijnen te denken. zie mijn vorige post ;)

arjanne98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:57

enorm handig zeg! Khad vandaag nog een mafkees met een vrachtwagen die erg hard voorbij scheurde..
Vond 't jonge arabiertje waar ik mee liep niet zo grappig..