Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Katja schreef:En als ze zich misdragen nog eruit gegooid kunnen worden voor ze ellende veroorzaken aan boord. Ik ben helaas een keer gebeld of ik een paard weer op wilde komen halen.
Ik wil niet weten wat dat toen gekost heeft.Giolli schreef:Interessant! Wat is engtevrees?
Cowgirl schreef:Op een vlucht naar Ryhad heb ik een kort filmpje gemaakt van hoe de paarden in het vliegtuig staan.
In een 747. Eerst met het trapje naar beneden en dan naar achter.
In de MD11 van Martinair hebben we veel minder ruimte....als soms een iets te dikke voorgevel hebt moet je je tussen de wand en de cargo door persen met je hoofd scheef....zo leuk![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=myZlxJI ... NDCrmTp0Qg

Schoentje schreef:@Cowgirl, wat raar dat ze de paarden zo ver naar achteren hebben gezet!
Ik heb ook een keer een 747 cargotoestel rondgelopen toen de paarden gelukkig tegen het trapje aanstonden, maar dat valt inderdaad niet mee!

Schoentje schreef:Dat houdt je bezig op de lange vluchten hè
Wij boekten toen ook de paarden en de tickets voor de grooms, ook in Frankfurt paar maal wezen kijken als ze geladen werden en hééééél vaak de vraag gekregen of ik niet mee wou als attendant...helaas....ik ben bang in een vliegtuig, met mij schieten de paarden dus echt niks op
kleinvosje schreef:Interessant om dit precies nu te lezen, aangezien wij bezig zijn met emigreren naar Canada. Er poppen meteen vragen op:
Mag je als eigenaar zelf meevliegen als groom? Hoe zit het met drachtige merries, mogen die ook vliegen en zo ja, tot hoe ver in de dracht? Kan een merrie met veulen samen getransporteerd worden?
Hoe word je meevliegend groom zoals anderen hier gedaan hebben?