Voor paardrijden blijf je in de toekomst gewoon thuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:16

Heb een paar keer mogen testen, enorm gaaf maar kan me niet voorstellen dat je het echte "paardrijgevoel" kan krijgen.
Een paard is een bewegend warmbloedig dier waar je een band mee hebt, ik denk niet dat je dat goed machinaal na kan bootsen..

Zertab

Re: Voor paardrijden blijf je in toekomst gewoon thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:18

Nee...ik heb liever een echt paard :D

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:25

Achja, als je geld genoeg hebt :')

Nalonyda

Re: Voor paardrijden blijf je in de toekomst gewoon thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:28

Een leuke upgrade van het houten paard ... hoef je ook niet dagelijks naar om te kijken :')

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:43

Over 50 jaar zijn de virtual reality technieken vast zo geavanceerd dat wij het verschil niet meer merken tussen echt en virtueel paardrijden. Vervolgens wordt het houden van echte paarden zielig, gevaarlijk en uiteraard slecht voor het milieu bevonden en uiteindelijk verboden! Onze kinderen zullen dan opgroeien zonder ooit een echt dier gezien te hebben en wij kunnen onze kleinkinderen vervelen met verhalen over 'vroeger' toen paarden nog stonken. Help!! :oo

Ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig naar hoe dit eruit ziet. :+

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:24

Ik heb nu al bijna een jaar geen paard onder mn bips gehad, maar ben wel opgegroeid met paarden van kleins af aan. Soms mis ik het gevoel van galop door de bossen etc. nog wel. Of soms, zeg maar elke keer dat ik een mooi bos zie :')
Dus als ik dat gevoel hiermee weer terug kan krijgen, *kwijl*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:28

Maar mensen, het is wss gewoon voor de ontwikkeling van een computerspel :') De Oculus Rift is min of meer een console om te gamen namelijk. Het is dus echt niet ter vervanging van het gewone rijden, zou een beetje vreemd zijn. Eigenlijk net zoiets als dat er nu normale computerspelletjes zijn met paarden (vroegah Mijn Manege en die hele serie). Ik vind het juist tof dat ze zoiets kunnen maken :D En deze Oculus is toch echt zo'n beetje de beste virtual reality helm. Het is gewoon nog heel nieuw en geloof dat ze er flink mee aan het experimenteren zijn. Als je wil lachen en zien hoe het werkt kun je op YouTube eens zoeken naar "Oculus Rift Pewdiepie". Ook als het je niet interesseert is dit trouwens de moeite waard :D

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:19

Nou... Bepaalde mensen zie ik liever met zo'n ding dan met een echt paard.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:28

Geryon schreef:
Ik ken zat mensen die beter achter dit spel kunnen zitten dan op een echt paard te kruipen.. Dus wat dat betreft.. Hoop dat het de arme paarden gaat helpen :D :')

Absoluut :D

Kijk... die techniek ontwikkelt zich wel verder en gezien je ook simulators hebt waarop je oa kunt dressuren, zullen die twee dingen heus wel samen komen.

Heb je straks een super realistischesimulator (vacht en reuk kunnen ze ook nabootsen) waar je naar wens mee kunt dressuren, western rijden, springen, boscrossen etc etc. en naar hartelust wedstrijden mee kunnen rijden.

En voor het knuffelen gaan we dan gewoon lekker naar het paard dat in zijn kudde op een lap grond van tig hectare van zijn leven staat te genieten.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:00

Ik blijf sowieso thuis als ik ga paardrijden, maar keertje proberen, lijkt me erg grappig!

Snap alleen niet, waarom zou je de snelheid willen controleren, je valt toch niet. Kneiterhard dus!

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 12:09

x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:52

Kon het proberen! :D