Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Dit kwam op mijn tijdlijn voorbij van iemand die daar gewerkt had en heeeeeel opgelucht was dat ze er niet meer werkte! Ik heb ook filmpjes voorbij zien komen, ik zal de link even zoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=OCdnMArQaFk
En zo staan er nog veel meer.....
Aartje schreef:Ik vond anders het verhaal met Dhr van de berg van die fjorden des tijds ook heel merkwaardig hoor. Hij werd heel erg als slechterik aangewezen terwijl half Bokt na de uitzending aan zijn kant leek te staan.. Hoe heette dat ook al weer.. zo heeft toch echt elk verhaal meerdere kanten...
Ik doe verder nog geen uitspraken voor ik het gezien heb, maar heb er een dubbel gevoel bij, dat wel.
kleiduiker schreef:Aartje schreef:Ik vond anders het verhaal met Dhr van de berg van die fjorden des tijds ook heel merkwaardig hoor. Hij werd heel erg als slechterik aangewezen terwijl half Bokt na de uitzending aan zijn kant leek te staan.. Hoe heette dat ook al weer.. zo heeft toch echt elk verhaal meerdere kanten...
Ik doe verder nog geen uitspraken voor ik het gezien heb, maar heb er een dubbel gevoel bij, dat wel.
Ja,maar dat was bij sbs 6,de sensatiezender.De Tros is toch wel iets serieuzer te nemen.
Weidebloem schreef:daffodil schreef:Dit kwam op mijn tijdlijn voorbij van iemand die daar gewerkt had en heeeeeel opgelucht was dat ze er niet meer werkte! Ik heb ook filmpjes voorbij zien komen, ik zal de link even zoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=OCdnMArQaFk
En zo staan er nog veel meer.....
wat een naar beeld, Super gedwongen, paard kan geen kant op.
ga ook kijken, top van tros
ralphtdw schreef:Okr mijn excusses dat ik dit vraag.
Ik ken deze vrouw niet en nog nooit wat van gehoord.
ik lees dat zij mensen oplicht wat zeer kwaalijk is.
maar waar licht zij mensen mee op met kapotte paarden en verkopen als goed of ?
en las wat over gestolen paarden?
Ik kom weinig te vinden zo over haar
ralphtdw schreef:Okr mijn excusses dat ik dit vraag.
Nicky1963 schreef:ralphtdw schreef:Okr mijn excusses dat ik dit vraag.
Voerleverancier niet betalen, niet betalen voor boxhuur. Dat is wat ik weet.
Over kapotte paarden verkopen weet ik niets, ga ik ook niet over speculeren. Of toch wel, als je de foto's ziet en dit de manier is dat zij paarden rijdt, denk ik niet dat ze lang heel blijven....