?Hopelijk valt het mee met het meisje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?Neon schreef:Daarbij volwassenenn zouden op spierkracht beter in staat zijn om een paard tegen te houden? Laat me niet lachen.. zo'n shet trekt ook door de spierkracht van een volwassen man heen hoor... maak je daar maar geen illusies over..
Neon schreef:Daarbij volwassenenn zouden op spierkracht beter in staat zijn om een paard tegen te houden? Laat me niet lachen.. zo'n shet trekt ook door de spierkracht van een volwassen man heen hoor... maak je daar maar geen illusies over..
inowa schreef:Saskia,ik ben zelf ook een menner en de kar is echt te groot waardoor er meer risico's zijn met omkiepen enzo.
de kont van de pony hoort dezelfde hoogte te staan als de voorkant van de koets.
Zoals dit.
http://oi58.tinypic.com/4nfh1.jpg
BAStable schreef:Even offtopic: heeft iemand nog meer de wisseltruc rond 00.09 opgemerkt?
Hopelijk valt het mee met het meisje!

LoveUggs schreef:Valt het alleen mij op dat er nergens gesproken word over een gekantelt karretje, enkel in de titel...?
Het meisje zat klem tussen het karretje en een paal.. Daar hoeft dat ding toch niet voor gekantelt te zijn...?
Verder; naar mijn idee is het karretje niet te groot hoor...? Er zit een hogere bok op, maar verder is hij echt niet te groot ofzo...
) maar ik ben het eens met het feit dat zulke jonge kinderen niet zelfstandig een kar getrokken door een pony zouden kunnen besturen.