Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je daar werkelijk zo vaak op bezoek gaat kun je het ook gewoon tegen Charlotte zelf zeggen. Misschien leert ze nog wat van je. Bizzybijtje schreef:Mening geven is iets anders dan je mening opdringen.En ik denk zeker voor mezelf. Daarom ben ik het ook niet met je eens.
Bizzybijtje schreef:Dat het heel opvallend is dat je in ieder Charlotte-topic weer je mening moet komen geven. En ik ben niet de enige die zo reageerde dus je hoeft het niet alleen op mij te betrekken.Als je daar werkelijk zo vaak op bezoek gaat kun je het ook gewoon tegen Charlotte zelf zeggen. Misschien leert ze nog wat van je.
Bizzybijtje schreef:Dat het heel opvallend is dat je in ieder Charlotte-topic weer je mening moet komen geven. En ik ben niet de enige die zo reageerde dus je hoeft het niet alleen op mij te betrekken.Als je daar werkelijk zo vaak op bezoek gaat kun je het ook gewoon tegen Charlotte zelf zeggen. Misschien leert ze nog wat van je.
Air schreef:Ik het idee heb dat daar alleen over gediscussieerd wordt op het moment dat een ander land wint![]()
Daarnaast is 92% voor een kür niet heel ongewoon aan de top dacht ik toch. Het wereldrecord is nog niet verbroken toch? Wat betekend dat er dus ooit hoger is gepunt.
_San87_ schreef:Air schreef:De saga Edward gemistIk het idee heb dat daar alleen over gediscussieerd wordt op het moment dat een ander land wint![]()
Daarnaast is 92% voor een kür niet heel ongewoon aan de top dacht ik toch. Het wereldrecord is nog niet verbroken toch? Wat betekend dat er dus ooit hoger is gepunt.?

Janine1990 schreef:Het is inderdaad behoorlijk off topic om nu over de puntentelling te beginnen.
En dan alleen Charlotte als voorbeeld te noemen. Een apart topic waarin diverse combinaties van toen en nu vergeleken worden betreffende kwaliteiten, uitvoering en gegeven punten, heeft meer zin.
Het gebeurt gewoon bij alle combinaties, daarom valt het niet op als er een Nederlander wint
Electra63 schreef:Janine1990 schreef:Het is inderdaad behoorlijk off topic om nu over de puntentelling te beginnen.
En dan alleen Charlotte als voorbeeld te noemen. Een apart topic waarin diverse combinaties van toen en nu vergeleken worden betreffende kwaliteiten, uitvoering en gegeven punten, heeft meer zin.
Het gebeurt gewoon bij alle combinaties, daarom valt het niet op als er een Nederlander wint
Ik heb alleen de proef van Charlotte gezien, de rest niet, dus die kan ik niet beoordelen.![]()
Om echt goed te kunnen bepalen of er hoog of laag gejureerd is, kan pas als je de cijfers op het protocol hebt gezien en dus kan zien hoe de afzonderlijke onderdelen door de verschillende juryleden zijn gepunt.