hoe ziek kun je zijn!
ik zie me paard liever gegijzeld dan levend verbrand, wat hebben die arme beestjes misdaan, wat een angst en pijn moeten ze geleden hebben. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoe ziek kun je zijn!
ik zie me paard liever gegijzeld dan levend verbrand, wat hebben die arme beestjes misdaan, wat een angst en pijn moeten ze geleden hebben. Mist schreef:Toen ik heel vroegah nog op een manege werkten, en wij uitgingen op zaterdag avond zei een taxichauffeur tegen ons dat er een manege in brand stond...bleek niet onze manege te zijn maar Groll in Renesse, daar stonden ook 3/4 paarden van 1 eigenaar die een slot op de stal had gedaan. Paarden hebben het niet overleefd...
Maar zoals ik dit begrijp heeft de brandstichter zelf de stallen eerst op slot gedaan....hoe ziek kan je zijn
CK88 schreef:Mensen lezen... de eigenaren hebben de stallen op slot gedaan omdat ze bang waren dat de paarden gestolen werden. Beetje hard om die 'daders' dan hetzelfde te wensen....
Erg sneu voor de paarden
CK88 schreef:Mensen lezen... de eigenaren hebben de stallen op slot gedaan omdat ze bang waren dat de paarden gestolen werden. Beetje hard om die 'daders' dan hetzelfde te wensen....
Erg sneu voor de paarden