Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Milord schreef:Begrijp ik nu goed dat ze dus elk adres willen hebben waar jij je paard hebt staan? Dus als je op een jaar tijd 3x verhuisd met je paard mag je 3x zo'n formulier gaan invullen? Is het niet voldoende te weten wie de eigenaar is?
zwieke schreef:Maar het BWP helpt je niet verder wanneer je paard in een ander stamboek is ingeschreven.... Of ben ik fout?
Ik heb naar de mensen in Korbeek Lo gebeld, maar hej, niet vriendelijk zennePrecies of ze deden hun job niet graag. Ja sorry dat ik het niet weet, maar dat moeten ze niet afkomen dat mijn veearts het wel wist (wat dan ook niet het geval bleek). Na verschillende telefoontjes later (oa. door de veearts zelf) toch gedaan gekregen hoe het moest... Maar ben ik blij dat het achter de rug is!

s0173957 schreef:Mutatiedocument woprdt afgeschaft, maar de mutatie niet... het DOCUMENT krijg je dus niet meer, maar je paard moet nog wel gemuteerd zijn...
maar dat formulier nog nooit opgestuurd. Als ik t chipnummer in de databank invoer staat hij er wel in (staan verder geen namen bij).Koetjesreep schreef:Mijn paard staat bij mijn weten niet op mijn naam en heeft geen mutatiedocument. Kan dit allemaal via het BCP? Hij is in juni een jaar verkocht aan mij.
mag schreef:Maar waarom moet het paard nu precies op mijn naam staan dan?
mag schreef:Van wie is het paard dan![]()
Paspoort is in orde chip is in orde. En als ik de chip in de databank invoer staat hij er ook in...