Fellini veilingtopper Excellent Dressage Sales

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PaysBas

Re: Fellini veilingtopper Excellent Dressage Sales

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 14:28

Een mooi dankbaar geluid van een enorme blije meid, super ga er lekker van genieten! Ene nooit een moeder-of vaderdag overslaan ;-)
Prima voor de economie toch?! Zonder financiële middelen kom je er niet, zo simpel is het nou eenmaal. Coureur van een Ferrari word je ook echt niet zomaar.

Verder ben ik dan altijd benieuwd hoe de paarden zich met de nieuwe ruiters/amazones gaan ontwikkelen. Zullen dit de nieuwe cracks van de toekomst worden zeker gezien de verre landen.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:16

Wat een bedragen zeg! Wat een prachtkans voor het meisje dat Wup heeft gekregen van haar ouders. Wens haar veel succes met deze mooi hengst. Ben benieuwd of we nog veel van haar gaan horen in de toekomst.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 18:00

Ik mag hopen dat het paard tevens het verjaardagscadeau is, want dit gaan ze voorlopig niet meer overtreffen :D

Inderdaad echt een prachtkans voor haar, en ik hoop dat ze samen met het paard haar dromen waar gaat maken :j

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:12

Hè, waarom moet er nou weer zo raar gedaan worden over Romee van Paassen.. :=
Het is toch juist alleen maar heel erg fijn en leuk dat zij ouders heeft die zo'n toppaard voor haar kopen..
Daar mag ze zich inderdaad heel erg gelukkig mee prijzen. Ik zou niet weten waarom het een tekortkoming is in haar opvoeding dat zij zo'n gigantisch cadeau krijgt. Als haar ouders daar het geld voor hebben, is dat juist alleen maar ontzettend gunstig en gaaf dat zij daar gebruik van mag maken imo..

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:25

Enig idee wat er voor de andere paarden geboden is ? Zoals Exposition Boy, teruggekocht.....om wat voor bedrag gaat dat ?

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:30

kiana schreef:
Enig idee wat er voor de andere paarden geboden is ? Zoals Exposition Boy, teruggekocht.....om wat voor bedrag gaat dat ?

Niet genoeg :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 18:34

Arc_En_Ciel schreef:
Hè, waarom moet er nou weer zo raar gedaan worden over Romee van Paassen.. :=
Het is toch juist alleen maar heel erg fijn en leuk dat zij ouders heeft die zo'n toppaard voor haar kopen..
Daar mag ze zich inderdaad heel erg gelukkig mee prijzen. Ik zou niet weten waarom het een tekortkoming is in haar opvoeding dat zij zo'n gigantisch cadeau krijgt. Als haar ouders daar het geld voor hebben, is dat juist alleen maar ontzettend gunstig en gaaf dat zij daar gebruik van mag maken imo..

Woooow.. misinterpreation!!!

Ik vind het super dat dit meisje zo'n kans krijgt van haar ouders.
En ben van mening dat er inderdaad rijke mensen zijn die je niet hoeft te benijden, maar dat het in dat geval vaak een opvoedkundig probleem is. Om maar even uit te leggen: Liefde kopen, als je het niet gewoon kan geven.
En ik geloof niet dat dit het geval is bij dit meisje :+

Misschien wat meer blanco alle reacties gaan lezen... :+