Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kostolany schreef:Mijn zoontje van 3 jaar zegt net: Wat hebben de pony's gedaan dat ze met de politie mee moeten? Zeg ik: Weg gelopen van huis. Zoontje: Ja, dat mag niet natuurlijk, dan krijgen ze straf.
"lig hier dubbel van het lachen

bigone schreef:Geweldig, goed gedaan om niet allerlei toeters en bellen erbij te halen maar gewoon hup, in de bus. Ipv veel geld te verspillen aan onnodige mankracht door nog meer politie op te roepen. Doen ze het zo is het weer niet goed volgens sommigen. Had het commentaar wel willen zien als er gestaan had: Shetlandpony's verongelukt omdat politietrailer niet op tijd ter plekke was.

Tazzey schreef:Ik begrijp de politie in dezen wel. Dit nieuwe, en nog lang niet voltooide park, ligt aan twee drukke verkeerswegen. Eén ervan richting de A9 en de ander is een gewone weg maar daar wordt vaak als bezetenen gereden. Ik begrijp dus dat ze de ponies zo snel mogelijk daar weg wilden hebben.
Wel een heerlijk ondeugend koppie zo in de bus![]()
Wat misschien een goed idee is is dat politiewagens standaard minimaal 1 halstertje in de bak hebben liggen. Een maatje wat je voor een hoop dieren kunt gebruiken. Al zou het niet passen kun je het altijd om de nek hangen, dat geeft je altijd nog meer houvast dan een pluk manen. Je ziet de laatste tijd zoveel losgebroken paarden. Een halstertje hoeft niet duur te zijn en kan het een stuk gemakkelijker maken voor paard en agent.